Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در ارتباط دور سخنی با فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو با بیان اینکه دانشگاه ها، مراکز علمی و آموزشی، سازمان جهاد خودکفایی و وزارت دفاع همچون بازوان قدرتمند نیروی پدافند هوایی ارتش در پیشگامی ترقی و شکوفایی علمی هستند، اظهار کرد: هر گونهش عدم بازدارندگی دفاعی و کاهش توان رزمی به مثابه چراغ سبزی در جهت هتک حرمت و قانون شکنی توسط دشمنان قسم خورده این سرزمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر سرتیپ سپهری راد با بیان اینکه  تمامی دستگاه های لشکری و کشوری موظفند در راستای امنیت و آرامش هموطنان عزیزمان همه توان و ظرفیت خود را در تمامی امور بکار ببندند و از هر کوششی دریغ نکنند، افزود: اقتدار و سرافرازی امروز نیروهای مسلح قطعا برگرفته از حمایت، تعصب، وطن پرستی و غیرت مردمان فهیم و همیشه در صحنه کشورمان است.

بیشتر بخوانید : 

فرمانده پدافند هوایی ایران هشدار داد فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با همتای پاکستانی : دکترین ایران، دکترین دفاعی است

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه آمادگی پدافند هوایی ارتش نویدبخش صلابت و اقتدار کشور است، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در تجهیز سلاح و مهمات قطعا مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رود؛ چرا که لحظه ای عقب ماندگی در راستای پیشرفت علمی در حوزه نظامی بویژه علوم پدافندی، موجب گستاخی دشمنان می شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش قدرت دفاعی ایران به معنای چپاول و غارت دارایی های کشورهای دیگر، تجاوز به مردم مظلوم، کشتن انسان های بی گناه، نژادپرستی، اشاعه فقر و فحشا، نابودی منابع طبیعی و... نیست، بلکه در راستای تحقق صلحی پایدار به دور از هر گونه جنگ و خونریزی است، خاطرنشان کرد: تا مادامی که تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، حضور شگرف و تحسین برانگیز مردم در تمامی عرصه ها و همچنین وطن پرستی و تعصب و پایبندی به آرمان ها و ارزش های انقلاب در بیخ و بن این نظام مقدس آمیخته است بحمدلله نظام اسلامی دچار هیچگونه گزند و آسیبی نخواهد شد.

امیر سرتیپ سپهری راد با تاکید بر اینکه آمادگی رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش همواره پس ازجنگ تحمیلی تا به امروز، حتی در کسری از ثانیه دچار وقفه و مشکل نبوده است، گفت: کارکنان فنی و متخصص پدافند هوایی  نعمت امنیت را برای مردم این مرز و بوم به ارمغان آورده اند که باید این تلاش ها بیش از پیش بمنظور تحکیم قدرت نظام اسلامی تقویت شود.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1608899

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است