Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان دارای ورزشگاهی است که از تمام استاندارها بهره می‌برد و آمادگی میزبانی از دیدارهای تیم ملی را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم اختتامیه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رقابت‌ها در راستای تکریم پیشکسوتان فوتبال اصفهان برگزار شد و باشگاه‌ها نیز موظف هستند به بازیکنان سال‌های دور خود دقت نظر و توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها پس از سال‌ها بار دیگر موسفیدان عرصه ورزش و فوتبال را در ورزشگاهی که جای جای آن خاطره است در کنار هم جمع کرد که کار بسیار ارزشمندی بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که استان اصفهان سرشار از وجود پیشکسوتان فوتبال است بیان کرد: تاکید داریم تیم‌ها به سمتی حرکت کنند که تنها از پیشکسوتان و سرمایه‌های اصفهانی استفاده کنند و زیبنده نیست بازیکنی را از سایر شهرها برای تیم خود در این رده سنی به خدمت بگیرند.

ساکت افزود: نسل گذشته فوتبال اصفهان، نسلی پربار و مفتخری بوده است که توانمندی بسیار زیادی داشته‌اند.

واکاوی تقابل سپاهان و تراکتور؛ زردپوشان پرانگیزه اما پراشتباهنویدکیا: تلاش می‌کنیم که اتفاق بدی برای سپاهان به وجود نیاید/ اعتقادی به اشتباه فردی در فوتبال ندارمنویدکیا سرمربی سپاهان باقی ماند + فیلم

وی درباره عدم حضور تیم ون‌پارس در این دیدار گفت؛ هیچ دلیلی برای عدم حضور موجب نمی‌شود که به پیشکسوتانی که امروز در این مراسم حضور داشتند بی‌احترامی شود. باشگاه سپاهان امکانات ورزشگاه تختی را ترمیم کرده بود و از همه لحاظ آماده برگزاری این دیدار بودیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره معرفی دستیاران جدید محرم نویدکیا بیان کرد: زمانی که به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کردیم از طریق رسانه‌های باشگاه اعلام می‌کنیم.

وی درباره عدم میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: علی‌رغم این‌که آمادگی خود را برای میزبانی در 4 شهر اصفهان، اهواز، مشهد و تهران اعلام کرده بودیم اما متاسفانه فدراسیون در آن مقطع درگیر مشکلات داخلی خود بود و این امر محقق نشد.

ساکت در پایان افزود: باشگاه سپاهان دارای ورزشگاهی است که از تمام استاندارها بهره می‌برد و آمادگی میزبانی از دیدارهای تیم ملی را دارد.

انتهای پیام/172/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه سپاهان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش و طلایه دار تولید... - اخبار بازار -

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش و طلایه دار تولید، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تنی چند از مسئولین این مجتمع در جمع تلاشگران خط تولید حاضر و با اهدای شاخه‌های گل از آن‌ها قدردانی به عمل آوردند.

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش  و طلایه دار تولید، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تنی چند از مسئولین این مجتمع در جمع تلاشگران خط تولید حاضر و با اهدای شاخه‌های گل از آن‌ها قدردانی به عمل آوردند.

در این بازدید که از بخش‌های مختلف خط تولید به عمل آمد، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در فضایی دوستانه شنونده صحبت‌ها، انتقادات و پیشنهادات همکاران گرامی بود.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان