Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودبار، اظهار کرد: انتخاب فرمانداران در گیلان از بین افراد ستادی و با تجربه بوده است.

وی با انتقاد از پروازی بودن مدیران در برخی شهرستان‌ها، افزود: مدیرانی که ساکن شهرستان‌ها نیستند عذرشان خواسته می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به کارهای بر زمین مانده در استان، گفت: مسئولان برای جبران عقب ماندگی‌های گیلان باید شبانه روز پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با تاکید بر دغدغه مندی مسئولان نسبت به مشکلات مردم، بیان کرد: مدیران تمام وقت خود را برای حل مشکلات مردم صرف کنند و خودشان را از جنس مردم بدانند.

وی با بیان اینکه هیچ زمانی نباید برای خدمت رسانی به مردم تلف شود، تصریح کرد: باید جلسات در ساعات بعد از ظهر تشکیل شود تا صبح‌ها به امورات مردم رسیدگی شود.

استاندار گیلان با اشاره به سیاست‌های مردمی دولت سیزدهم، تصریح کرد: مدیران اخبار و اقدامات دولت را رصد کنند و مجری رویکرد دولت در استان باشند.

عباسی کنترل و مقابله با ویروس کرونا را اولویت اول دولت دانست و بیان کرد: با شرایط سختی دولت را تحویل گرفتم در این مدت کوتاه اقدامات ارزشمندی در بخش مبارزه با کرونا و سایر بخش‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه نخست گیلان در واکسیناسیون، افزود: گیلان پیش قراول اجرای طرح ملی واکسیناسیون است و این روند ادامه دارد.

استاندار گیلان به تشریح اقدامات دولت در بخش‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: در تأمین کالاهای اساسی کارهای خوبی در استان گیلان صورت گرفته است و کمبودی احساس نمی‌شود.

عباسی با تاکید بر اینکه رضایت مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: شاخصه اصلی ارزیابی مسئولان در بخش‌های مختلف رضایت مردم است اگر مدیری نتواند رضایت مردم را جلب کند کنار گذاشته می‌شود.

وی افزود: امیدآفرینی و خدمت رسانی صادقانه به مردم می‌بایست اولویت مدیران باشد.

استاندار کیلان با اشاره به مسئله پسماند استان، گفت: دولت دغدغه حل مسئله پسماند استان‌های شمالی بویژه گیلان را دارد و اعتبارات خوبی هم در این بخش اختصاص پیدا کرده است.

عباسی با بیان اینکه مسئله پسماند در گیلان یک مشکل جدی است، افزود: برای ملموس بودن مسئله پسماند، جلسه مدیریت پسماند در سایت سراوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفن پسماند فرار از مسئولیت است، تصریح کرد: شهرداران در خصوص پسماند باید پاسخگو بود و برای حل آن برنامه داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش صنعت با چالش جدی مواجه هستیم، گفت: راه اندازی بنگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل در اولویت دولت است.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی شهرستان رودبار، بیان کرد: یکی از مباحث مهم شهرستان رودبار صنعت و تولید است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به وجود ۷۰ درصد معادن استان در رودبار، افزود: منافع معادن باید به شهرستان رودبار برسد.

استاندار گیلان با انتقاد از برخی بروکراسی‌های اداری بر سر راه تولید، تصریح کرد: باید با حذف بروکراسی‌های اداری، نگذاریم سرمایه گذار حتی یک روز وقتش معطل بروکراسی اداری شود.

در این مراسم با تقدیر از هوشنگ عباسقلی زاده، طهمورث عموپور به عنوان فرماندار جدید رودبار معرفی شد.

کد خبر 5437937

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی شهرستان رودبار خدمت به مردم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث سفر استانی اردبیل گردشگری شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی مسکن بیرجند استاندار گیلان شهرستان رودبار مسئله پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود

اسدالله عباسی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری (اکسپو) گفت:  امروز ارتقاء بهره‌وری در استان در موضوعات مهمی چون محصولات کشاورزی، نساجی، پوشاک و گردشگری را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

استاندار گیلان  به نمایش گذاشتن فرصت‌های اقتصادی گیلان در نمایشگاه اکسپو را فرصتی مفتنم برای جذب سرمایه ها و سرمایه گذار دانست و افزود: گیلان در بسیاری از شاخص‌ها اعم از مشارکت اقتصادی، ضریب جینی (معیاری از پراکندگی آماری در اقتصاد)، نرخ بیکاری و تعهد اشتغال از رتبه خوبی در کشور (بین چهار تا ۱۲) برخوردار است.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی این استان عنوان کرد: گیلان از رتبه‌های خوبی در محصولات برنج، چای، فندوق، بادام زمینی، گل گاو زبان، زیتون و سایر محصولات برخوردار است و در میزان تولید و صادرات خاویار هم رتبه اول کشوری را داراست.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد زنجیره ارزش اقدامات خوبی در استان انجام شده‌است، عنوان کرد: بسیاری از محصولات تولیدی استان به صورت فله‌ای عرضه می‌شود که در عمل این امر ارزش افزوده و بهره‌وری بالایی ندارد اما گام‌های ارزشمندی انجام شد تا زنجیره ارزش افزوده از مزرعه تا بازار شکل گیرد و تولید برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار مقرون به صرفه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به صادرات کیوی و امکانات سردخانه‌ای و سورتینگ این محصول در استان اظهار کرد: اگر محصول کیوی صادر نشود باید در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار گیرد که بدین منظور گام‌هایی برداشته شده‌است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای شکوفایی گیلان در بخش‌های مختلف به همدلی، هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌ها نیاز است، ادامه داد: برای این موضوع باید از همه نخبگان استانی و ملی استفاده شود و همه نهادها و مسئولان پای کار باشند.

عباسی به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: دولت برنامه راهبردی خوبی را تعیین و تدوین کرده و تاکید رییس جمهور و وزیر کشور در بخش‌های مختلف برای ما تکلیف است تا بتوانیم در افق چشم‌انداز میان مدت و بلندمدت به نتیجه برسیم البته در کوتاه مدت طی ۲ سال اخیرگام‌های موثر و مهمی برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده برداشته شد.

وی با اشاره به برپایی غرفه گیلان در جشنواره بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری اظهار کرد: بازدیدکنندگان این غرفه اذعان کردند که گیلان در مکان محدود همه شاخص‌ها را در قالب آمار و ارقام ترسیم کرده و بازدیدگنندگان داخل و خارج کشور می‌توانند ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی استان را مشاهده و برای سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به استقبال تعدادی از سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه و مراجعه آنها به وی برای اقدام در استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم در این رابطه انجام می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است