Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم ضمن تشکر از روحیه  جهادی و مردمی استاندار، ‌بر بین المللی بودن شهر قم تاکید و اظهار کرد: ما در توسعه ی شهر قم باید قم را بعنوان جهان شهر معنوی فرض کرده و در همه ی ابعاد از معماری تا راه سازی این معنویات باید ملموس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معماری اصیل ایرانی اسلامی بر روی روحیات انسان تاثیر می گذارد و باعث آرامش انسان می شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضمن تقدیر از نگاه عدالت محور استاندار قم در توسعه و رشد مناطق مختلف استان گفت: یکی از موضوعات مهم در استان‌هایی همانند قم حاشیه‌نشینی است که به یکی از مسائل اساسی قم تبدیل شده و رسیدگی و اتخاذ تدابیری برای حل آن‌ها باید در دستور کار مسئولان باشد.

همچنین سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این دیدار یکی از مهمترین وظایف خود را بازگشت اعتماد عمومی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی بیان کرد و گفت: در تحقق این هدف از ابتدای آغاز مسئولیت با حضور در میان مردم به دنبال احیاء اعتماد عمومی بوده ایم.

وی افزود: ‌وقتی مدیران استان می بینند مسئولین ارشد استان در بین مردم می روند و در میان ایشان تصمیم گیری می کنند،‌آنها نیز به همین روش عمل خواهند کرد.

شاهچراغی با اشاره به انتخاب مدیران جوان و جهادی برای اداره ی بخش های مختلف استانداری و استان گفت: در سال آینده شاهد سرعت گرفتن توسعه ی استان در بخش های مختلف خواهیم بود.

استاندار قم با اشاره به سفر پرخیر و برکت رئیس جمهوری به قم و تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه ی استان ادامه داد: مجوزهایی که هیات دولت برای توسعه ی استان و همچنین بازسازی بافت فرسوده، ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی به استان داده است چند هزار میلیارد تومان ارزش دارد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار قم علیرضا اعرافی امام جمعه قم حاشیه نشینی در قم استاندار قم ی استان توسعه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب در ادامه فرمود: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید!

کد خبر 848684 منبع: ایرنا برچسب‌ها معلمان اسرائیل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب فلسطین

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی