Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی، امروز گفت: هم اکنون ۲۱۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۶۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۵۷ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند. 

احمدی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان ثبت شده‌است، اظهار داشت: هم اکنون ۲۰ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند. 

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۷۳ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۲۴ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد. 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن، بروجن، فارسان، اردل، لردگان و خانمیرزا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های کیار و کوهرنگ در وضعیت نارنجی هستند. 

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مؤثرترین راه مقابله با بیماری کرونا است، تاکید کرد: با پیوستن به جمعیت دریافت‌کننده واکسن و رسیدن به پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون کرونا در کشور، عزیزان کادر درمان را یاری نمائیم.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری آمار روزانه بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری