Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:13:08 GMT

عناوین «هفته جوان» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۶۵۱

عناوین «هفته جوان» اعلام شد

عناوین دومین هفته جوان امسال که از روز ۲۱ اسفند ماه ـ که دو روز قبل از روز جوان آغاز می شود ـ اعلام شد.

به گزارش ایسنا، سال ۱۴۰۰ بر اساس تقویم دارای دو هفته جوان است که اولین هفته جوان در فروردین ماه امسال برگزار شد و دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ از روز ۲۱ اسفند ماه، دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز می شود و در روز ۲۷ اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام معاونت امور  جوانان وزارت ورزش و جوانان، عناوین روزهای دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ بدین شرح است:

ـ روز شنبه ۲۱ اسفند با عنوان «جوان ایرانی، ایران آینده و راهبران گام دوم انقلاب»

ـ روز یکشنبه ۲۲ اسفند با عنوان «جوان ایرانی، جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب»

ـ روز دوشنبه ۲۳ اسفند مصادف با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با عنوان «جوان ایرانی، امید به آینده و نسل ما می‌توانیم»

ـ روز سه شنبه ۲۴ اسفند با عنوان «جوان ایرانی، حکمرانی نوین و مشارکت اجتماعی»

ـ روز چهارشنبه ۲۵ اسفند با عنوان «جوان ایرانی، خانواده پایدار و زندگی سالم»

ـ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند با عنوان «جوان ایرانی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی»

ـ روز جمعه ۲۷ اسفند مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) با عنوان «جوان ایرانی، هویت، مهدویت»

تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی، توجه ویژه مسئولین و تصمیم گیران در سطوح ملی و استانی به موضوعات مربوط به جوانان و اهتمام برای رفع مسائل آنها، توانمندسازی جوانان و ارتقای نشاط و امید به آینده، خود باوری و هویت در بین جوانان، ایجاد ارتباط سازنده میان جوانان با یکدیگر و جوانان با مسئولین و اطلاع رسانی برنامه‌های حوزه جوانان و ارائه گزارش‌های انجام شده در این حوزه، از اهداف بزرگداشت هفته جوان است.

بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  جشن روز جوان در تمامی استان‌های کشور مصادف با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام برگزار می‌شود که لازمه اجرای آن و تمامی برنامه‌های این هفته، رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بر اساس تشخیص و تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان‌ها خواهد بود و مسئولیت نظارت بر کلیه برنامه‌ها بر عهده ادارات کل ورزش و جوانان استان‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روزجوان اسفند با عنوان جوان ایرانی ولادت حضرت هفته جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود