Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:52:44 GMT

وزیر ارشاد پس از بازگشت از لبنان به آذربایجان شرقی رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۸۰۶

وزیر ارشاد پس از بازگشت از لبنان به آذربایجان شرقی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پس از حضور در آیین گشایش هفته فرهنگی ایران در لبنان، بامداد امروز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه وارد ایران شده بود، بلافاصله برای شرکت در آیین پایانی بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر و شانزدهمین جشنواره آوای انتظار در شهرستان بناب، وارد استان آذربایجان‌شرقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره سراسری شعر غدیر در بیست دوره برگزاری خود آورده‌های‌ ادبی مطلوبی در حوزه شعر غدیر و همچنین ترویج فرهنگ علوی، تقویت و تشویق شعرای آیینی برای تولید اثر در این حوزه، داشته است.

همچنین جشنواره موسیقی آوای انتظار نیز که امسال شانزدهمین دوره آن برگزار می‌شود، از جایگاه مطلوبی در حوزه موسیقی ارزش‌مدار برخوردار است. نفرات برتر دو جشنواره یاد شده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهند شد.

اسماعیلی پیش از این در آیین پایانی نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باغچه‌بان در شهرستان مرند و آیین اختتامیه جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران در آذربایجان شرقی حضور یافته بود.

در این سفر سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره آوای انتظار جشنواره سراسری شعر غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر وضعیت ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج توسط شهرداری تهران که قرار بود در طرح توسعه سنگلج در اختیار این تماشاخانه تئاتری قرار گیرد، تاکید کرد: با شهردار محترم تهران صحبت کردم. بنا بر این است که مشکلی برای مجموعه سنگلج پیش نیاید. ما به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستم.

وی یادآور شد: نامه‌ای خدمت شهردار تهران ارسال کردم و با ایشان مذاکره حضوری نیز داشتم که حاضر هستیم تهاتر کنیم و آن زمین در اختیار مجموعه تئاتر سنگلج قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تماشاخانه سنگلج از قدیمی‌ترین مراکز نمایشی تهران است و هنرمندان و اصحاب هنر به این مجموعه و طرح توسعه آن بسیار علاقه‌مند هستند.

کد خبر 6100317 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ معلمان در جامعه‌ توسعه یافته در صف اول تکریم قرار دارند
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر