Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:38:34 GMT

شروع مجدد لیگ بسکتبال با برتری مهرام و آویژه

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۹۱۷

شروع مجدد لیگ بسکتبال با برتری مهرام و آویژه

دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، با پیروزی مهرام و آویژه مجددا آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ تیم‌های آویژه صنعت مشهد و مهرام تهران برابر حریفان خود به برتری دست یافتند. 

در نخستین بازی امروز خانه بسکتبال خوزستان به مصاف آویژه صنعت مشهد رفت که در پایان با نتیجه ۷۹ - ۹۰ تن به شکست داد تا کار خود را در آغاز مجدد بازی‌ها، با باخت شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی امروز هم تیم مهرام تهران با هدایت مصطفی هاشمی به مصاف صنعت مس کرمان رفت که موفق شد در پایان یک مسابقه نزدیک، با ۸ امتیاز اختلاف ۷۹ - ۷۱ به پیروزی دست پیدا کند.

در دیدار امروز نیز از دقایقی پیش شاگردان رضا هنگام‌پور در تیم صنایع هرمزگان به مصاف شاگردان علی توفیق در تیم نفت آبادان رفته است.

بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان به دلیل شیوع گستردع ویروس کرونا (سویه اُمیکرون) و شروع اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ تعطیل شده بود که از امروز (پنج‌شنبه) ۱۲ اسفند مجددا آغاز شد.

در پایان بازی‌های این مرحله ۲ تیم برتر چهار گروه راهی مرحله پلی‌آف خواهد شد تا در این مرحله، ۸ تیم پایانی به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسكتبال پلی آف لیگ بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار سوم تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام‌ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه شنبه برگزار شد.

در این دیدار شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان‌ با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ حریف خود را شکست دادند.

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود، بدین ترتیب شهرداری گرگان که در دیدارهای اول و دوم این مرحله همموفق به شکست حریف خود شده بود با کسب سومین برد به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.

طبیعت و ذوب آهن دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا