Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:24:22 GMT

سارقان ارز دیجیتال دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۹۱۸

سارقان ارز دیجیتال دستگیر شدند

سرهنگ بهنام اویسی فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز اظهار کرد: فردی که با ۴ نفر از همدستانش با زور و ارعاب اقدام به سرقت ۴ میلیارد ریال ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی یک شهروند کرده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند یکی از متهمین را  شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم اصلی با طراحی نقشه قبلی او را به باغی در اطراف شهرستان طرقبه شاندیز هدایت کرده و با کمک ۴ نفر دیگر با تهدید و زور کیف الکترونیکی وی را که ۴ میلیارد ریال ارز دیجیتال در آن بوده به سرقت برده اند.

سرهنگ اویسی وی با اشاره به این که ارز دیجیتال سرقت شده به مالباخته بازگردانده شده، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده و تلاش برای دستگیری دیگر همدستان این متهم ادامه دارد.

وی همچنین با اشاه به دستگیری متهمان به سرقت کابل های برق از باغات ویرانی شاندیز افزود: با توجه به اعلام وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق از باغات ویرانی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه ویرانی شاندیز با انجام گشت های هدفمند و اقدامات کنترلی، موفق شدند یک نفر مظنون به سرقت را در حالی که با یکدستگاه پراید در جاده ویرانی در حال تردد بود شناسایی و دستگیر کنند که در بازرسی اولیه از خودرو، مقدار زیادی کابل برق کشف شد. در تحقیقات اولیه نیز مشخص شد متهم دستگیر شده با کمک یکی دیگر از همدستانش پس از سرقت از باغ و باغ ویلاهای شهرستان، کابل های سرقتی را در خین عرب مشهد از قرار هر کیلو ۲۰۰ هزار ریال  به مالخران می فروختند.

 فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز در ادامه گفت: تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به سرقت ۵۰۰ متر کابل برق در ۹ فقره سرقت، ۱۰ دستگاه کف کش، ۴ عدد پیک نیک، ۳ عدد کپسول گاز و سایر اقلام اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

وی افزود: تا کنون در این رابطه ۴ نفر از مالخران در منطقه خین عرب مشهد شناسایی و دستگیر شده اند و اموال مکشوفه نیز به ۹ نفر از شاکیان بازگردانده شده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۳

منبع: فارس

کلیدواژه: سارق کیف پول دیجیتال کابل مالخر طرقبه شاندیز ارز دیجیتال دستگیر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند