Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایمنا، هیئت صربستانی که از ظهر امروز پنجشنبه _ ۱۲ بهمن ماه _ میهمان باشگاه ذوب‌آهن شده‌اند، از مجموعه شفق دیدار و با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه بر همکاری‌های پیش رو تاکید کردند.

ایوان چرکویچ مدیرعامل سابق باشگاه پارتیزان بلگراد و سینیشا یاسنیچ، مدیر آکادمی این باشگاه به همراه هیئت همراه ابتدا مسابقه یک هشتم میان تیم نوجوانان فوتبال ذوب‌آهن و انقلاب را در زمین چمن شفق به تماشا نشستند و سپس از سالن بدنسازی اختصاصی ورزشکاران این باشگاه دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز نشست مشترکی در دفتر باشگاه ذوب‌آهن بین علی احسانی، مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن و هیئت صربستانی برگزار شد. در ادامه دو طرف بر سر آغاز همکاری‌ها در بخش‌های آکادمی، ورزش بانوان، ترانسفر بازیکن و انتقال تجربه گفت و گو کردند. در پایان مدال افتخار و لباس باشگاه ستاره سرخ بلگراد را به علی احسانی و سایر عوامل باشگاه پیش کش کردند. همچنین ذوبی‌ها با هدایایی از قبیل لباس تیم بزرگسالان و صنایع دستی اصفهان استقبال کردند.

در پایان نیز این هیئت صربستانی از مجموعه فولاد شهر، تمرین تیم بانوان و نونهالان فوتبال، مجموعه حجاب بازدید کردند.

در ادامه تصاویری از این بازدید را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 559262

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پارتیزان بلگراد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد

یک منبع مسئول در جنبش حماس اعلام کرد هیئت جنبش متبوعش پس از دو روز مذاکره قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک کرده است.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دور کنونی مذاکرات در قاهره پایان یافت و هیئت حماس امشب قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک می کند.

هیئت حماس پاسخ این جنبش به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس و مبادله اسرا را به واسطه‌های مصری و قطری ارائه داده و بررسی‌های عمیقی در مورد آن انجام گرفته است.

حماس افزود: به شیوه‌ای کاملا مثبت و مسئولانه با این موضوع تعامل داشته و مصمم به دستیابی به توافقی است که خواسته‌های ملی فلسطینیان را برآورده کند و به توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان، افزایش کمک‌ها به غزه، آغاز عمران و بازسازی غزه و تحقق مبادله اسرا منتهی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!