Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه سیر اسلام خواهی و عدالت خواهی در دنیا رو به گسترش است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال پیاده سازی معنویت و اخلاق نبوی در سطح جهان است و به همین دلیل شاهد مخالفت دشمنان هستیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس در گفتگو با خبرنگار خاورستان با اشاره به اینکه مبعث نبی مکرم اسلام عید بشریت و بزرگترین روز تاریخ بشر است، گفت: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، عید مبعث از شریفترین اعیاد است چون در این روز بهترین مخلوق خدا بعنی پیامبر اکرم(ص) به نبوت و رسالت مبعوث شد تا از مردم جاهلیت صدر اسلام انسان‌های وارسته ای چون ابوذر، مقداد و سلمان که انسان‌های بی‌نظیری بودند، بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این پیامبر(ص) مظهر اخلاق و مهرورزی و فلسفه بعثت را هم تکمیل مکارم اخلاق معرفی کردند که «إنی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق»، افزود: یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و گسترش اسلام همین اخلاق و روش پیامبر بوده است.

امام جمعه طبس بیان کرد: انقلاب اسلامی نیز در راستای اهداف انبیاء و ائمه اطهار(ع)، احیاگر ارزش های اسلامی بود و اکنون جایگاه جهانی پیدا کرده و سیر اسلام خواهی و عدالت خواهی در دنیا رو به گسترش است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دنبال پیاده سازی معنویت و اخلاق نبوی در سطح جهان است و به همین دلیل شاهد مخالفت دشمنان هستیم، افزود: بزرگترین هنر این انقلاب که امام راحل آن را فتح‌الفتوح انقلاب دانستند، تربیت جوانان جویای حقیقت است و امیدواریم این انقلاب در راستای اهداف انبیاء و اولیای الهی بهتر به راه خود ادامه دهد و منشأ خیر و برکت در جهان شود.

وی با بیان اینکه رسول خدا فرموده: «شیبتنی سورة‏ هود لمکان فاستقم کما امرت و من تاب معک»، سوره هود مرا پیر کرد، گفت: خداوند در آیه ۱۱۲ سوره مبارکه هود پیامبر(ص) و یارانش را به استقامت در برابر دشواری‌ها و عدم سرکشی از دستورات امر کرده است لذا استقامت یک دستور الهی در برابر زیاده خواهی طاغوتیان است و نظام اسلامی هم در این ۴۳ سال با تأسی از پیامبر اسلام با استقامت و ایستادگی خود منشأ عزت و صلابت و اقتدار شدند.

امام جمعه طبس تأکید کرد: هر جا ما ایستادگی و مقاومت کردیم، توانستیم پیش برویم و نظام سلطه به عقب رانده شد؛ اما هر جا مماشات کردیم متاسفانه ضربه خوردیم بنابراین مقامت و ایستادگی گرچه هزینه دراد اما هزینه آن کمتر از تسلیم و مماشات است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود