Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@10:43:25 GMT

2 بازیکن جدید به قشقایی شیراز پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۵۱۴۳

2 بازیکن جدید به قشقایی شیراز پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابوالفضل اعلایی مدافع فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر پس از توافق نهایی با مدیران باشگاه قشقایی شیراز به صورت رسمی با این باشگاه قرارداد همکاری منعقد کرد.

اعلایی پیش از قرارداد با باشگاه قشقایی سابقه بازی در تیم‌های چون شاهین شهرداری بوشهر، مس‌کرمان، فجرسپاسی شیراز، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن استقلال خوزستان در سوابق فوتبالی او دیده می‌شود.

همچنین امید دُره بازیکن سابق باشگاه سایپا و تیم ملی امید نیز با امضای قراردادی به مدت یک و نیم ساله به جمع شاگردان رشید طهماسبی ملحق شد.

انتهای پیام/م
 

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه قشقایی شیراز شاهین شهرداری بوشهر امید د ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود