Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:33:03 GMT

توسعه متوازن، دغدغه اصلی ورزشی کرمان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۵۲۵۶

توسعه متوازن، دغدغه اصلی ورزشی کرمان

میثم پاریزی در آیین رونمایی از کتاب "صد سال ورزش کرمان" که با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن خواجه نصیرطوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان انجام شد، با خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مراسم به خدمات خانواده زنده یاد صنعتی خیر ورزشی یار استان کرمان و مؤلف کتاب "صد سال ورزش کرمان" اشاره کرد و گفت: خانواده مرحوم صنعتی، سالیان سال در زمینه خدمات ارزشمندی که پدر بزرگوارشان برای ورزش استان داشتند ادامه فعالیت دادند و در حقیقت هر جا بودند با تلاش و کوشش خود، منشاء خیر و اثر بودند که امیدواریم از خدمات این عزیزان در حوزه ورزش استفاده بیشتری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: دوست داریم ورزش استان کرمان بتواند همانگونه که امروز، چه از نظر زیرساخت‌های ورزشی، چه از نظر قهرمانان و رشته‌های ورزشی شاهد روز‌های پر افتخاری در بین استان کشور هستیم، در آینده هم باشیم.

به گفته پاریزی، هم اکنون قریب به ۵۰ تیم ورزشی از استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌های برتر کشور فعالیت می‌کنند که این نتیجه زحماتیست که طی سال‌های گذشته کشیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می‌گوید: امروز خوشبختانه در حوزه ورزش قهرمانیِ ورزش جانبازان و معلولین با قهرمانی‌هایی که در رقابت‌های پاراآسیایی و پارالمپیک از سوی این جوانان ارزشمند استان کرمان رقم خورده، جایگاه مطلوبی داریم که این نتیجه سال‌ها زحمات خالصانه و صادقانه ایست که طی سالیان دور کشیده شده است.

پاریزی گفت: امروز در حوزه خدمت رسانی این افتخار را دارم امانتدار اعتمادی باشم که از نسل‌های گذشته برای بنده به ارث رسیده و امیدوارم این خدمتگزاری بتواند خالصانه و صادقانه انجام شود.

او دغدغه اصلی ورزشی استان کرمان را توسعه متوازن ورزش در بخش‌های مختلف مانند توسعه زیرساخت‌های ورزشی، حمایت از ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزشی دانست و گفت: امیدواریم با نگاهی ویژه در بحث حمایت‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان و پیشکسوتان بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش ورزش استان کرمان در همه عرصه‌ها باشیم.

پاریزی می‌گوید: کتابی که امروز رونمایی می‌شود، نتیجه خلوص، نیت پاک و صادقانه زنده یاد حاج محمد صنعتی بزرگمرد، پیشکسوت و خیر ورزشی یارا استان کرمان است.

به گفته او، وقتی خدمتگزاری با نیت خیر، صادقانه و پاک انجام می‌شود، سبب ماندگاری عمل می‌شود.

پاریزی گفت: امیدوارم امروز که به عنوان امانت دار اعتماد مردم در این حوزه قرار گرفته ام، بتوانم به خوبی آن را به دست افراد بعدی بسپارم تا مسیر توسعه ورزش استان کرمان بهتر از گذشته فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان وزارت ورزش و جوانان رونمایی کتاب استان کرمان ورزش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است

رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم