Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کلانتری عصر پنجشنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت : اگر برخی مسوولان  ناراحت نمی شوند که می گوییم زمین حافظیه خراب است، در بازی برابر  پیکان تهران سه بازیکن ما به نام دانیال کردستانی،یوسف وکیا و محمد قنبری مصدوم شدند  و اکبری هم از تیم پیکان  رباط زانویش به شدت آسیب دیده است.

وی اضافه کرد: طی برگزاری مسابقات لیگ برتر دوره ۲۱  تاکنون چندین بازیکن از تیم فجر و دیگر تیم ها نیز در زمین حافظیه مصدوم شده اند و بارها هم مربیان تیم ها در این باره صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز : برخی افراد فرق میزبانی  و میهمانی مسابقات نمی دانند

کلانتری بیان داشت: متاسفانه برخی افراد در حالی که فرق میزبانی و میهمانی مسابقات را نمی دانند دست به انتقاد می زنند در حالی که تیم های میهمان در  این زمین از گرفتن یک امتیاز راضی هستند و تیم فجر است که باید در دیدارهای خانگی به آب و آتش بزند.

وی با اظهار اینکه امیدواریم زمین ورزشگاه پارس برای دیگر بازی های باقی مانده  لیگ برتر آماده شود، گفت:  بدون سه بازیکن مصدوم  برای دیدار با سپاهان اصفهان تمرین کردیم و جمعه ۱۳ اسفند ماه برای دیدار با این تیم عازم اصفهان خواهیم شد ولی هرچه زودتر مشکل زمین پارس شیراز حل شود.

این پیشکسوت فوتبال فارس گفت: زمین تیم های ملوان انزلی و مس رفسنجان ظرف سه ماه آماده شد اما  شیراز سال هاست که از داشتن یک زمین چمن مناسب محروم است.

به گزارش ایرنا در دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و پیکان تهران که نهم اسفند ماه در هفته بیستم این مسابقات  در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم فجر در دقیقه ۹۲ از شکست گریخت و به نتیجه مساوی یک بر بر یک دست یافت.

فروردین ماه ۱۴۰۱ ورزشگاه پارس آماده بازی  است

محمد رضا حسینی رییس  هیات فوتبال شیراز دهم اسفند ماه به ایرنا گفته بود:  محمودزاده نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه پارس(میانرود) بازدید کرد و گفت که زمین برای فروردین ماه ۱۴۰۱ آماده میزبانی از تیم های لیگ برتر است و کیفیت خوبی دارد.

برنامه بازی های تیم فجر 

تیم فجر در هفته بیست و یکم پانزدهم اسفندماه در اصفهان میهمان تیم سپاهان است و تا پایان سال یک بازی خانگی برابر پدیده مشهد دارد  که ۲۰ اسفند ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار می شود و سپس فجری ها با ورزشگاه حافظیه وداع خواهند کرد.

همچنین این تیم آخرین بازی خود را در سال جاری ۲۶ اسفند ماه برابر تیم فولاد در اهواز برگزار خواهد کرد و ادامه مسابقات لیگ برتر هم به سال ۱۴۰۱ کشیده خواهد شد که هنوز برنامه های هفته ۲۴ به بعد اعلام نشده است.

آیا بازی  فجر و آلومینیوم اراک در  ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود؟

بر اساس تقویم مسابقات لیگ برتر تیم فجر شهید سپاسی در سال ۱۴۰۱ نخستین بازی خانگی خود را برابر آلومینیوم اراک برگزار خواهد کرد باید منتظر ماند و دید آیا این بازی در ورزشگاه پارس شیراز که سازمان لیگ آن را تایید کرده است، بر گزار می شود یا باید به ورزشگاه حافظیه برگشت.

تیم فجر  در پایان هفته بیستم با ۱۵ امتیاز در همان رده چهاردهم  ایستاده  و  خطر همچنان این تیم را تهدید می کند.

در رقابت های  فوتبال برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم  شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد در خطر سقوط قرار دارند، هر چند تا پایان لیگ ۱۰ بازی دیگر باقی مانده است.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه ورزشگاه پارس اسفند ماه لیگ برتر تیم فجر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی