Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:07:48 GMT

عزم جزم تیم اتحاد فومن برای درخشش در لیگ دسته یک

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۵۳۴۲

عزم جزم تیم اتحاد فومن برای درخشش در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، امروز تیم فوتبال اتحاد شهرستان فومن طی نشست خبری با اصحاب رسانه در هتل معین فومن، اهداف و برنامه‌های خود را تشریح کرد و خواستار همراهی آن‌ها جهت صعود به لیگ‌های بالا شد.

معین سمیع، مالک تیم اتحاد فومن با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر این شهرستان توریستی و گردشگر پذیر، اظهار کرد: نتیجه‌گیری خوب و اخلاق مدار در فوتبال از اهداف عالیه ما در تیم اتحاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرازوفرودهای تیم شهرداری فومن و تلاش برای عدم تکرار آن‌ها، افزود: در اتحاد، تمام سعی ما تلاش در داشتن تیمی ایدئال و پرقدرت در لیگ است.

مالک تیم اتحاد فومن با بیان اینکه هدف‌گذاری ما در فصل پیش رو حضور در لیگ دسته دو بوده، گفت: نصر، سرمربی این تیم وعده داده که تیم را در لیگ دسته یک تحویل خواهد داد.

سمیع با اذعان به اینکه مشکلات اقتصادی همیشه در کشور وجود داشته و اکنون ممکن است تشدید نیز شده باشد، تصریح کرد: شفافیت در همه ابعاد تیم حاکم است و هیچ‌کدام از اعضا کادر فنی نیت مالی ندارند و همه بر این باوریم که داشتن تیمی فراتر از یک تیم دسته سومی از لیاقت‌های شهرستان فومن است.

سامان پورابراهیم، مدیرعامل باشگاه اتحاد فومن نیز هدف از تیم داری را کسب افتخار برای فومن برشمرد و افزود: این شهرستان هیچ‌چیز برای توسعه ورزش فوتبال از شهرستان‌های مدعی کم ندارد.

وی با بیان اینکه فومن با استعداد و امکانات موجود می‌تواند به قطب فوتبال در گیلان مبدل شود، گفت: تمرکز تیم اتحاد در تیم بزرگ‌سالان است اما سازوکارهای فراهم‌شده تا این تیم در ردهای پایین نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

محسن نصر، سرمربی تیم اتحاد فومن نیز در این نشست خبری با بیان اینکه پتانسیل فومن در فوتبال کمتر از شهرهای رشت، آستارا و یا انزلی نیست، اظهار کرد: به نظر می‌رسد تیم داری در فومن بیش از آنکه موانعی در حوزه مالی و یا مدیریتی داشته باشد، درگیر سیاسی بازی‌ها و خودزنی بوده است.

وی وضعیت فومن در تیم داری را غیرقابل‌قبول دانست و گفت: زمانی برای خود در این شهرستان حاشیه امنی قائل هستم که تیم اتحاد در لیگ یک حضورداشته باشد.

سرمربی تیم اتحاد فومن حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی این تیم را غیرقابل تضمین دانست و افزود: این تیم در سطح خود رقبای قدرتمندی دارد و ازاین‌رو تنها خواسته ما حمایت همه‌جانبه هواداران ازجمله اصحاب رسانه است.

نصر همچنین مدعی شد که برنامه‌های در راستای مارکتینگ و بیزنس در تیم اتحاد فومن پیش طراحی‌شده که قادر خواهد بود آن را در تلاطم و بحران‌های مالی، نجات دهد.

به گزارش فارس، باشگاه اتحاد فومن تمامی رده‌های سنی شهرداری فومن را خریداری کرده و در فصل جاری به سرمربیگری محسن نصر در دور نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور، حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: لیک دسته یک لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم

مردم شهرستان فهرج با برپایی دسته عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عشق و ارادت خود را به رئیس مذهب شیعه  نشان دادند.  

دسته عزاداری مردم شهرستان فهرج در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با پیمودن مسیر میدان ولایت به سمت مسجد جامع این شهرستان، نماز ظهر وعصر را به جماعت اقتدا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم