Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت تجارت و صنایع طالبان که امروز پنجشنبه (۱۲ حوت) در نشست ملی سکتور خصوصی در کابل صحبت می‌کرد گفت:" ما با وجود مشکلات در سه ماه گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دالر آمريکايی صادرات داشتیم".

نورالدین عزیزی گفت : ما از ۶ صبح الی ۱۰ شب کار می‌کنیم تا به مشکلات مردم رسیدگی شده و تمام صادرات و واردات کشور را معیاری بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت تجارت و صنایع طالبان گفت که ما در سه ماه گذشته بیش از یک میلیارد دالر صادرات داشتیم و توانستیم که در جنگ اقتصادی هم امریکا را شکست بدهیم.

سرپرست وزارت تجارت و صنایع گفت: ما من‌بعد به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم که مواد خوراکی، طبی و سوختی بی کیفیت را وارد افغانستان کنند، کار‌های ما دقیق است و تلاش ما هم خدمت به مردم می‌باشند ما مثل دیگران وزارت و ریاست را منبع پیدا گیری نمی‌دانیم بلکه مکان خدمت به وطن و مردم خود می‌ پنداریم.

نورالدین عزیزی گفت: ما متعهد به واردات و عرضه مواد با کیفیت به بازار‌های افغانستان می‌باشیم و همچنان مواد با کیفیت را تولید خواهیم کرد.

عزیزی با بیان اینکه هیچ کسی افغان‌ها را شکست داده نمی‌تواند گفت: آمریکا که در جنگ نظامی در افغانستان شکست خورد و تلاش کرد که در جنگ اقتصادی ما را شکست بدهند اما این تلاش‌شان هم ناکام ماند.

این گفته‌ها درحالی است که با انجام تحولات اخیر در افغانستان نهاد‌های بین ‎المللی از بحران بزرگ بشری در این کشور هشدار داده و می‌گویند مردم افغانستان با سونامی گرسنگی مواجه هستند.

دیبورا لاینز، نماینده خاص سازمان ملل متحد برای افغانستان در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت ما به نقطه اوج چالش‌های اقتصادی در افغانستان نزدیک می‌شویم.

دیبورا لاینز از جامعه جهانی خواست که به اقتصاد افغانستان رسیدگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد طالبان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد