Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رجب اکبرزاده  گفت: امکان پذیرش دانشجو به صورت فراگیر برای متقاضیان و علاقمندان به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام‌نور استان قم فراهم شده و متقاضیان می‌توانند از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه امسال با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد ثبت‌نام کنند.


به گفته او فرصت تحصیل در بزرگترین دانشگاه و شرایط ویژه برای تحصیل شاغلین، معلمان، دانش آموختگان یا دانشجویان ترم آخر کارشناسی همچنین بالاترین تسهیلات وام دانشجویی با پایین‌ترین کارمزد بانکی برای پرداخت پایین‌ترین شهریه دانشجویی از مزایای این دانشگاه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه پیام نور استان قم با بیان این که پذیرفته شدگان، دانشجوی ترم دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ محسوب خواهند شد، گفت: ۱۵ رشته‌ای که داوطلبان می‌توانند در این دانشگاه به ادامه تحصیل در آن‌ها بپردازند شامل شیمی (گرایش‌های تجزیه و آلی)، آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، نهج البلاغه با گرایش اجتماعی، سیاسی و حقوق عمومی، علوم قرآن و حدیث، الهیات گرایش فقه و مبانی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی گرایش کتابخانه‌های عمومی، آموزش زبان انگلیسی، تاریخ با گرایش‌های تاریخ تشیع، تاریخ ایران اسلامی و تاریخ اسلام، ادبیات عربی و اخلاق با گرایش‌های اخلاق اسلامی، فلسفه اخلاق و اخلاق کاربردی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام نور سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟