Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرم شامگاه پنج شنبه در آئین اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب گفت: این سومین سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چند ماهه آغاز به کار دولت سیزدهم به خطه آذربایجان شرقی است و این حکایت از تکثر رویدادهای مهم فرهنگی و هنری در اقصی نقاط استان و توجه ویژه ایشان و دولت آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی به عنوان نقطه ثقل فرهنگی کشور و منطقه است که از دیرباز مهد هنرمندان و نویسندگان و فرهیختگان ایران اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شهرستان بناب بخاطر مردمان دیندار و انقلابی خود و به برکت استقرار حوزه علمیه قوی در ترویج مکتب ناب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در منطقه شمال غرب بی نظیر است.

دولت به سمت عدالت فرهنگی حرکت می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: استقبال پرشور مردم بناب از جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری این را می‌رساند که باید شاهد رونق و توسعه فضاهای فرهنگی در بناب باشیم.

بر اساس این گزارش، سیدقاسم ناظمی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به فرهنگ و هنر اظهار کرد: دولت سیزدهم به جای توجه افراطی به مرکز کشور به سمت عدالت فرهنگی بویژه در سطح شهرستان‌ها حرکت می‌کند و قطعاً در این بحث شهرستان‌های استان ما نیز می‌توانند سهم و نقش خود را ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی سپس از شعر به عنوان محوری ترین هنر در جامعه یاد کرد و افزود: شعر محوری ترین هنر ایرانی است که توانسته در بخش‌های مختلف جامعه نفوذ کند.

ناظمی در ادامه از مسئول برگزاری و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره‌ها در شهرستان بناب تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش می‌افزاید، در ادامه بعد از قرائت شعر توسط شاعران حاضر نفرات برتر و برگزیده بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب و نفرات برتر شانزدهمین جشنواره آوای انتظار معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، برای بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب ۵۰۰ اثر در سه حوزه شعر فارسی، ترکی و داستانک و دلنوشته برای امام زمان (عج) ارسال شده بود که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری، بنیاد بین المللی غدیر، انجمن ادبی بناب، مجتمع فولاد صنعت و فولاد گسترش برگزار شد.

کد خبر 5438021

منبع: مهر

کلیدواژه: عابدین خرم استانداری آذربایجان شرقی بناب ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان سفر استانی مبعث اردبیل گردشگری شیوع کرونا مشهد مسکن خراسان رضوی بیرجند فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا