Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضائیه با حضور در مراسم اختتامیه همایش سه روزه مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور، ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مجموعه مراکز توسعه حل اختلاف کشور، خواستار استمرار این اقدامات در چارچوب سند تحول قوه قضائیه شد.

خبرگزاری میزان – مراسم اختتامیه همایش سه روزه مسئولان مراکز توسعه حل اختلاف کشور، با حضور رئیس مرکز، معاونان و روسای مراکز توسعه حل اختلاف کشور و معاون اول قوه قضائیه در مجتمع فرهنگی میلاد مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضائیه در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مجموعه مراکز توسعه حل اختلاف کشور، خواستار استمرار این اقدامات در چارچوب سند تحول قوه قضائیه شد.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اجرای سند تحول قضائی، این سند را موجب تحول در عرصه‌های مختلف قوه قضائیه دانست و افزود: در دوران جدید باید با نگاه متعالی و به صورت مستمر به دنبال ارتقاء عملکرد و کارآمدی سازمانی از جمله در مراکز توسعه حل اختلاف کشور با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان گرانقدر باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق ادامه داد: ارتقاء دانش کارکنان و اعضای این مجموعه بسیار مهم است، انتقال تجربه و کسب و ارتقای دانش باید به عنوان یکی از برنامه‌های مهم آموزشی این مجموعه باشد.

معاون اول قوه قضائیه یکی دیگر از نکات مهم که باید در برنامه سال ۱۴۰۱ مراکز توسعه حل اختلاف کشور مورد توجه قرار بگیرد را مساله نظارت بر کلیه عملکرد‌ها دانست و افزود: نظارت‌ها باید مسمتر و موثر باشد تا به کارآمدی مجموعه کمک شود.

گفتنی پایان این همایش از تعدادی از قضات برتر مراکز توسعه حل اختلاف کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از سید امیر مرتضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، حسین شفیعی، معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد، فرزاد بهشتی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد بابت پیگیری فعالانه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان و حل مشکلات واحد‌های تولیدی، محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی، بابت فعال سازی مساجد در فرایند حل اختلاف و استقرار شعب حل اختلاف در مجاورت دادسراها، خانم نیره عابدین زاده، معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد بابت ارائه طرح تحول در مجتمع سرپرستی شوق زندگی و حمایت از کودکان و نوجوانان آسیب دیده، صادق غرآبادیان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و حسین فرهمندنیا، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، بابت ارائه طرح تحول در نحوه ارجاع شکوائیه در دادسرا، سیدرضا طباطبایی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بابت ارائه طرح تحول در مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد مواد ۱۵ و ۱۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر، سیدهادی منصوری، رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی استان خراسان رضوی، علیرضا مومن عنبران، مستشار دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی استان خراسان رضوی، حسین امام ورودی، مستشار دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی استان خراسان رضوی، صادق صفری، نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد بابت اقدامات ایشان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی استان خراسان رضوی، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: القاصی مهر در بازدید از دادگستری و دادسرای اسلامشهر: پرونده‌های کثیرالشاکی شناسنامه‌دار شوند/ رصد به‌روز وضعیت متهمان تحت قرار/ تعیین وقت پرونده‌ها در روزهای پنجشنبه

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه قضات برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضائیه قضات برتر معاون اول قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دومین همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند که از دیروز آغاز شده بود با ارائه مقالات برگزیده و برگزاری پنل‌های تخصصی به کار خود پایان داد.
سجاد خوشه چین دبیر اجرایی همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند گفت: در حاشیه این همایش ، دو تفاهم نامه امضا شد که اولی با هدف شناسایی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات سازمان انرژی اتمی و اقدامات فناورانه، آزمایشگاهی، دانشی، پژوهشی و علمی بین دکتر علی نوروزی، معاون سازمان انرژی اتمی و دکتر عبدالکریم افروزه، رئیس مرکز آموزش عالی لارستان منعقد شد.
از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه ایجاد ظرفیت فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در صنعت و فرصت مطالعات دانشگاهی برای خبرگان صنعتی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی و راه اندازی دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروی انسانی است.
خوشه چین افزود: همچنین تفاهم نامه دیگری بین دکتر محمد حسن زاده، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دکتر عبدالکریم افروزه، رئیس مرکز آموزش عالی لارستان منعقد شد.

گسترش همکاری‌ها و استفاده بهینه از منابع و امکانات،  تبادل تجربیات علمی و پژوهشی  و برگزاری دوره‌های آموزشی از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه است.

به گفته دبیر اجرایی همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند ۱۰۱ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که ۵۷ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: از این میان، ۳۳ مقاله به صورت پوستری و ۲۰ مقاله به صورت ارائه حضوری و مجازی و ۴ مقاله در دو پنل تخصصی ارائه شد.
دومین همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند با حمایت سازمان انرژی اتمی، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شرکت پتروشیمی نوری، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه تفرش و برج علم و فناوری لارستان به مدت ۲ روز به میزبانی مرکز آموزش عالی لارستان برگزار شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • نماز جمعه سنندج
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی