Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با بیان اینکه هر ماه سه سفر به طور میانگین برگزار شد، گفت: در ۵ ماه ابتدایی فعالیت دولت مردمی ۱۵ سفر استانی توسط رییس جمهور انجام شده است.

خبرگزاری میزان –  بهادری جهرمی، با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در خصوص عملکرد ۶ ماهه دولت مردمی، گفت: در ۵ ماه ابتدایی فعالیت دولت مردمی ۱۵ سفر استانی توسط رییس جمهور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت با بیان اینکه هر ماه سه سفر به طور میانگین برگزار شد، افزود: فردا سفر شانزدهم برگزار می‌شود و رئیس جمهور محترم مهمان مردم گلستان خواهند بود.

وی گفت: سفر استانی در راستای اهداف دولت برای در میدان بودن است.

بهادری جهرمی ادامه داد: در سفر‌های استانی فقط روز سفر رئیس جمهور در استان در رسانه‌ها دیده می‌شود، اما حجم کار‌های کارشناسی پیش از سفر دیده نمی‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰ ساعت جلسه با استانداران و مقامات استان‌ها در این ۱۵ سفر برگزار شده است، اظهار کرد: در سفر‌های استانی ازمقامات محلی خواسه می‌شود اولیت‌های استان احصا شود.

وی گفت: از ۳ هزار و ۸۹۲ طرح پیشنهادی که در جلسات مختلف کارشناسی در این ۱۵ سفر استانی توسط مدیران استانی و ملی ارائه شد در نهایت ۱۹۹۷ طرح مصوب شده است.

سخنگوی دولت ادامه داد: در مجموع ۱۵ سفر استانی، علاوه بر مصوبات هر استان، رییس جمهور نیز ۱۷۰ دستور جهت بررسی مشکلات و موضوعات خاص استان صادر کرده اند.

بیشتر بخوانید: 
زنان و مادرانی که شهید سلیمانی تکیه‌گاهشان بود قاسم‌پرورند

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس جمهور سفرهای استانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور سفرهای استانی سخنگوی دولت دولت مردمی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم

معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد، گفت: برخی مراودات پولی و مالی بین دو کشور وجود دارد که همواره با گفت وگو حل شده است.

به گزارش ایرنا، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور روز چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت: طبق حکم قضایی، ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد اما برخی موانع وجود دارد که با گفت‌و گو حل می‌شود.

وی اظهار داشت: برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفت وگو بین مقامات بانک مرکزی ایران و طرف عراقی همیشه حل شده و مشکلی لاینحلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون حقوقی رییس جمهور درباره مطالبه جهانی برای محرومیت رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک به دلیل جنایات این رژیم در غزه و اینکه آیا دولت در این باره برنامه‌ای دارد، یادآورشد: فهرستی از اقدامات این رژیم جعلی با بهره بردن از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تهیه شده که مستندسازی خواهد شد.

دهقان اضافه کرد: همچنین ارتباطاتی با سازمان‌های مردم نهاد خارج از کشور شکل گرفته است تا بتوانیم از این ظرفیت برای نشان دادن جنایات این رژیم به سایر کشورهای جهان استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • آغاز به کار میز خدمت وزارت اقتصاد در سفر استانی رئیس جمهور به قم
  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • استقبال قمی ها ازرییس جمهور درمسیر چهاراه شهدا تا حرم بانوی کرامت
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود