Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-استاندار خوزستان گفت: تهدید زیست محیطی مشعل‌ها و فلرهای گازی در خوزستان ، با جمع آوری و جلوگیری از سوختن آنان تبدیل به فرصتی برای استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از اهواز، صادق خلیلیان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری ازتاسیسات ، اسکله و مخازن صادراتی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و انعقاد قرارداد طرح بهسازی ، احداث و تاسیسات جمع آوری گازهای مشعل با شرکت های داخلی در ماهشهر افزود:مشعل‌های گازی که سوخته و سرمایه کشور نابود می‌کرد در مدت 36 ماه جمع آوری و تبدیل به خوراک با ارزش افزوده بالا می‌شود و چرخه و زنجیره نفت تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: گازهای مشعل در دهه‌های اخیر به یکی از عناصر آلاینده خوزستان به خصوص اهواز تبدیل شده بود که امیدواریم با گام بلندی که در دولت سیزدهم برداشته بتوانیم شاهد خاموش شدن مشعل ها و مهار آلودگی باشیم.

استاندار خوزستان گفت: جمع آوری و هدایت گازهای مشعل اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت به گونه‌ای که پیش‌بینی شده با اجرای این پروژه عظیم 6 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شود.

اختصاص 360هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی برای توسعه فعالیت ها و اشتغال زایی در خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به  اهتمام دولت سیزدهم در رفع مشکلات خوزستان گفت: دولت سال آینده 360 هزار میلیارد ریال برای توسعه فعالیت‌ها، رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان اختصاص داده است.

خلیلیان افزود: همچنین 200 هزار ریال برای توسعه سرمایه‌گذاری، 35هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و ازدواج جوانان، 35 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای رونق تولید، فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی خوزستان در نظر گرفته شده است که می‌تواند سرعت توسعه استان را شتاب بخشد.

وی با بیان اینکه خوزستان به لحاظ ظرفیت‌ها، استان بی‌نظیری است ولی با مشکلاتی نیز رو به رو است ابراز امیدواری کرد استانی در تراز انقلاب اسلامی و شایسته مردم داشت باشیم.

50هزار میلیارد ریال سهم انجام مسئولیت های اجتماعی نفت در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت 50هزار میلیارد ریال برای انجام مسئولیت های اجتماعی در استان تخصیص داده که در بخش های مخلف زیرساختی و رفاهی هزینه خواهد شد.

خلیلیان افزود:50هزار میلیارد ریال نیز در سفر امسال رییس جمهور به خوزستان برای اشتغال ، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی اختصاص داده شده است.

وی گفت: امسال با اجرای طرح های جمع آوری آبهای سطحی ، تامین آب و آب و فاضلاب ، مشکلی در فصل زمستان در خوزستان نداشتیم.

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار خوزستان زیست محیط مشعل های گاز صادق خلیلیان هزار میلیارد ریال خوزستان گفت جمع آوری مشعل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • (ویدئو) آلودگی مشعل‌های نفت در خوزستان
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج