Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد زیویار از اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش آب، راه و کشاورزی به لرستان در سفر ریاست محترم جمهوری خبر داد.

به   گزارش   خبرگزاری   برنا  از   لرستان   ؛   زیویار عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه و برنامه بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، گیاهان دارویی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان لرستان، اظهار کرد: پس از این سفر اعتبارات قابل توجهی در حوزه کشاورزی در اختیار استان قرار گرفت و در سه بخش آب، راه و کشاورزی بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نمایشگاه محل نمایش ایده‌ها، خلاقیت ها و ابتکارات واحدهای تولیدی و صنایع مختلف است که در لرستان نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی با مشارکت صنایع تولیدی استان های مختلف شروع به‌کار کرده و این نمایشگاه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت و صنایع مختلف در بخش‌های ماشین‌آلات، آبیاری و نهاده‌های دامی و ... نمونه‌هایی از محصولات و قابلیت‌های خود را در حوزه کشاورزی به نمایش می‌گذارند.

زیویار  با اشاره به حضور سایر استان‌ها در این نمایشگاه، تصریح  کرد: این نمایشگاه در واقع یک نوع اقدام رسانه‌ای در حال انجام است.

او با اشاره به اعتبارات حوزه کشاورزی پس از سفر رئیس جمهور به لرستان ،گفت: در حوزه کشاورزی  اعتبارات خوبی در اختیار استان قرار گرفته  و خوشبختانه در این زمینه محدودیتی وجود ندارد اگر چه در برخی از بانک‌ها موانعی وجود دارد که به دنبال رفع آنها هستیم اما از جهت اعتبارات و منابع، استان در شرایط خوبی است.

زیویار در رابطه با تکمیل طرح‌های ایستگاه‌های پمپاژ استان نیز عنوان  کرد: درصد بالایی از اعتبارات کشاورزی استان مربوط به ایستگاه‌های پمپاژ آب است.

او ادامه داد : با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه کشاورزی بنا داریم از کشاورزان حمایت کنیم و امکان پاسخگویی به تقاضاهای مختلف وجود دارد و بانک‌ها موظف به همکاری لازم با کشاورزان هستند.

استاندار لرستان با تاکید بر افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در استان ،خاطرنشان  کرد: براساس امکانات استان و برنامه ریزی‌های وزارت جهاد کشاورزی افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در اولویت قرار دارد و به  طور جدی دنبال خواهد شد.

زیویار بیان  کرد: دستورالعمل کشاورزی قراردادی مربوط به سیاست‌های کلی کشور است که در حال ابلاغ است و این نوع کشاورزی به گونه‌ای است که می‌تواند آرامش دهنده کشاورز و مصرف کننده باشد.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشاورزی خلاقیت استان های مختلف رئیس جمهور وزارت جهاد کشاورزی رییس جمهور کشاورزی اعتبار حوزه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود