Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون تنیس گفت: فدراسیون تنیس حتی یک مجموعه برای تمرین ملی‌پوشان در اختیار ندارد و به لحاظ حمایتی، معمولا فقط شعار شنیده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزین ضیاآذری، دبیر فدراسیون تنیس پیرامون برداشت تمام مبالغ موجود در حساب‌های مرتبط با فدراسیون توسط سازمان مالیاتی کشور اظهار داشت: در حالی که انتظار داشتیم به خاطر درخشش تیم‌های رده سنی توسط ارکان مختلف دولت مورد تشویق قرار بگیریم، شرایط به شکلی پیش رفت که به جای تشویق و پاداش، مجبور شدیم خبرهای نگران‌کننده به خانواده تنیس کشور بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: ورزش قهرمانی در کشور نیاز به حمایت‌های همه جانبه دارد؛ به‌خصوص ورزشی مثل تنیس که در حال پوست‌اندازی و کشف و معرفی استعدادهای بزرگ است اما از حساب مسدود فدراسیون، مبالغ میلیاردی برداشت شد تا همه فعالیت‌های حرفه‌ای و برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت متوقف شود. 

ضیاآذری تصریح داشت: در فدراسیون تنیس به صورت روزانه با انواع و اقسام مشکلات مواجه بودیم اما اعزام تنیسورها را ادامه دادیم و خوشبختانه بازیکنان ملی‌پوش، مردم ایران را سربلند کردند و پرچم کشورمان را در بازی‌های مختلف بالا بردند اما حالا با مشکلات سخت‌تری مواجه شده‌ایم.

او درباره تکلیف اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی غرب آسیا عنوان داشت: در شرایط فعلی، احتمالا تمام اعزام‌ها لغو می‌شود. واقعیت این است که ما مبالغی در حساب اصلی فدراسیون حفظ کرده بودیم تا بخشی از مخارج اعزام بازیکنان ملی به رقابت‌های بین‌المللی را پرداخت کنیم. حتی در این مورد با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت اقتصاد هم صحبت کردیم و وعده‌ حمایت گرفتیم اما در نهایت بودجه اعزام‌ها توسط سازمان مالیاتی برداشت شد تا با یک چالش جدی مواجه شویم.

دبیر فدراسیون تنیس تاکید داشت: ما با چند مشکل اساسی مواجه هستیم؛ فدراسیون تنیس حتی یک مجموعه برای تمرین ملی‌پوشان در اختیار ندارد. بودجه فدراسیون بسیار کم و ناچیز بوده و کفاف امور جاری را نمی‌دهد و به لحاظ حمایتی، معمولا فقط شعار شنیدیم اما هرگز برای حل این مشکلات، ناامید نشدیم.

وی در پایان گفت: حالا وضعیت دچار تغییر شده و باید راه‌حلی برای این موضوع پیدا شود وگرنه تلاش چندماهه بازیکنان و مربیان در کنار برنامه‌ریزی و چشم‌انداز و هدف‌گذاری فدراسیون از بین می‌رود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است

ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این اتفاقات ناگوار برای مجموعه فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است که بازیکنان جوان و متعصب بومی را از تیم خارج کرده بودند، به صورتی که اکنون فولاد فانوس به دست است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره حضورش در فولاد و علت اوضاع و احوال باشگاه فولاد خوزستان به ویژه تیم بزرگسالان باشگاه، اظهارکرد: حضور در آکادمی فولاد و مدیریت و نظارت روی جوان ها و نسل آینده فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد باعث می‌شود که هر روز با انگیزه‌تر و قوی‌تر در مجموعه حضور پیدا کنم. آکادمی و تیم‌هایی را تحویل گرفتم که ماحصل ۷ سال برنامه‌ریزی و کار کردن علی‌اکبر مهدی‌پور بوده است که جا دارد از زحمات او تشکر و قدردانی کنم. فرایند و برنامه‌ریزی او در سال ۱۴۰۳ قهرمانی تمام رده‌ها بود که خوشبختانه با پشتکار کادرهای فنی و بازیکنان این امر در حال انجام است و خروجی آن نیز بازیکنان جوانی است که امسال در تیم بزرگسالان در حال بازی کردن هستند. 

وی ادامه داد: دوستان، هواداران و عزیزان زیادی در این مدت کم که من در باشگاه فولاد خوزستان حضور داشتم، به دنبال این بودند که چرا من سکوت کرده‌ام که باید بگویم من تمام حرف‌هایم را قبلاً برای احیای فوتبال خوزستان و مخصوصا باشگاه فولاد خوزستان زده‌ام و از زمان حضورم در فولاد اگر تا بدین لحظه سکوت کرده‌ام و حرفی نزدم به این دلیل است که اکنون خودم در مجموعه هستم و تلاش تمام مدیران و مجموعه مخصوصا آقای امین ابراهیمی مدیر کارخانه، آقای حبیب‌الله رضایی رییس هیات مدیره و نیز آقای بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه را مشاهده می‌کنم که برای حفظ سهمیه فولاد خوزستان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. سکوت من فقط و فقط به خاطر آرامش مجموعه بوده که احساسم بر این است که تیم در این برهه بیشتر از هر زمانی نیاز به آرامش و حمایت دارد.

این پیشکسوت باشگاه فولاد بیان کرد: هر روز برای چندین بار آقایان رضاییان و ویسی را ملاقات می‌کنم و حرف‌هایم را می‌زنم و آیا دیگر دلیلی برای مصاحبه وجود دارد؟ در پایان فصل و به امید خدا بعد از حفظ سهمیه فولاد خوزستان حرف های زیادی برای گفتن دارم. این اتفاقات ناگوار برای مجموعه فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است که بازیکنان جوان و متعصب بومی را از تیم خارج کرده بودند، به صورتی  که الان فولاد خوزستان فانوس به دست است.

مدیر آکادمی فولاد خوزستان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت تیم‌های پایه باشگاه فولاد، گفت: تمام تیم های ما در رده‌های پایه اگر کوبل‌های داوری اجازه دهند و اشتباهات کمتری داشته باشد، مخصوصا در بازی اخیرمان مقابل تیم امید ایمان سبز شیراز، این قول را می‌دهم که در تمام رده‌ها تیم‌های فولاد خوزستان امید اول قهرمانی هستند و این نشان می‌دهد که فولاد و فوتبال خوزستان زنده است و امیدوار به آینده. همچنین مجددا این قول را می‌دهم با توجه به حضور ۱۰ بازیکن از فولاد در اردوی تیم‌ملی جوانان و استعدادهای فراوانی که در آکادمی فولاد خوزستان وجود دارد، در سه سال آینده تیم فولاد رشد چشمگیری خواهد داشت.

بختیاری‌زاده در پایان تمامی علاقه‌مندان به فوتبال و تیم فولاد خوزستان را برای بازی امروز این تیم در لیگ برتر مقابل تراکتور به ورزشگاه شهدای فولاد دعوت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید