Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه می گوید ارتش این کشور در اوکراین با نیروهای نئو نازی و مزدورانی روبرو است که از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست شورای امنیت ملی این کشور، گفت: هرگز این را رد نمی‌کنم که روس‌ها و اوکراینی‌ها، یک ملت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر، با نیروهای نئو نازی در اوکراین روبرو شده ایم. ملی گراها و مزدوران خارجی که از دیگر مناطق، ازجمله از خاورمیانه به اوکراین آمده اند، از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: گفتگوی تلفنی پوتین و ولیعهد سعودی درباره روابط دوجانبه ماکرون: باید منتظر بدترین شرایط باشیم زاخارووا: رویکرد پکن سنجیده است اوکراین: روسیه بدنبال تصرف بزرگترین نیروگاه هسته‌ای است

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: ملی گرایان به جای دور کردن تجهیزات از جمعیت غیرنظامیان، سلاح‌های خود را در مناطق غیرنظامی مستقر می‌کنند و هزاران خارجی به گروگان گرفته شده اند.

ببینید: فیلم/ آغاز مذاکرات هیات‌های اوکراین و روسیه در بلاروس

وی افزود: ارتش روسیه کریدور بشردوستانه در اوکراین ایجاد کرد و حمل و نقل فراهم کرد تا غیرنظامیان بتوانند مناطق درگیری را ترک کنند، اما ملی گراها اجازه انجام آن را نمی‌دهند.

پوتین تاکید کرد: عملیات ویژه در اوکراین دقیقاً مطابق با برنامه پیش می‌رود.

رئیس جمهور روسیه پیشتر در گفتگو با همتای فرانسوی گفته بود که تا برآورده شدن اهدافش به عملیات در اوکراین ادامه می‌دهد. از جمله این اهداف، غیرنظامی شدن اوکراین و رعایت اصل بی طرفی است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت روسیه ولادیمیر پوتین اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین شورای امنیت ملی مشرق تحولات اوکراین پوتین خاورمیانه ارتش روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس جمهور روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد

کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که اجساد دفن شده غیرنظامیانی که نشانه‌هایی از شکنجه در آنها دیده می‌شود در آودیوکا در دونتسک‌کشف شد. بازرسان کار روی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بر روی آخرین خشونت‌های ارتش اوکراین علیه غیرنظامیان مناطق خرسون و زاپوروژیا و همچنین جمهوری خلق دونتسک مطالعه خواهند کرد.

گزارش شده است که دفن غیرنظامیان با آثار شکنجه در آودیوکا کشف شده است. بازرسان روسی تمام شرایط حادثه و افراد دخیل در جنایات را پیدا خواهند کرد. 

گفتنی است، آودیوکا، حومه شمالی دونتسک که توسط ارتش اوکراین به منطقه‌ای بسیار مستحکم تبدیل شده بود، در 17 فوریه توسط ارتش روسیه آزاد شد.

عقب نشینی نیروهای اوکراینی از مواضع خود در شهر آودیوکا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان