Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «در آغاز یک روز» با نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم که با بازی روان و تاثیرگذار علی نصیریان و پریوش نظریه همراه است داستان یک شخصیت علمی ایرانی است که تحصیلات خود را خارج از کشور گذرانده و با زنی که اهل شمال کشور بوده ازدواج کرده و صاحب فرزندی می شود که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

لوکیشن های این فیلم در شمال کشور شهرهای لاهیجان، چمخاله، رامسر و سپس تهران بوده است و علی نصیریان، پریوش نظریه، هومن سیدی، شاهرخ فروتنیان، علیرضا کمالی، نسرین نصرتی و .... «در آغاز یک روز» با تهیه کنندگی سیما فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم «در آغاز یک روز» جمعه 13 اسفند ساعت 21:22 به وقت تهران با زبانگردانی و دوبله به زبان آذری مهدی حسین زاده بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر بازی علی نصیریان ازدواج ازدواج بازی علی نصیریان فرهنگ و هنر برنا آغاز یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رضا ناجی بازیگر سینما که مهمان حامد آهنگی در برنامه شباهنگی بود، با او رقص دو نفری هندی و آذری داشت. این بخش که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چرا کاربست‌های پژوهشی در جامعۀ ایران زمینه زدوده هستند؟
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • دانشمندان یک «خطای فنی» در لبه کیهان کشف کردند
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • تأملاتی در بومی‌نبودن نظریه‌های جامعه‌شناسی کشور
  • تأملاتی درباب بومی نبودن نظریه‌ها در میدان جامعه‌شناسی کشور
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران