Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش youm۷، آلیس رابرتز انگلیسی پس از چهل سال مشکل خروپف اش را حل کرد.

زن ۷۰ ساله به دلیل داشتن این مشکل مجبور به بیدار ماندن در تمام شب می‌شد. به گفته مسئولان روزنامه مترو، او راه‌هایی را برای حل این مشکل امتحان کرد؛ سرانجام روشی را برای خداحافظی با مشکلش پیدا کرد. آلیس راه حل را با جستجو در اینستاگرام پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناسب‌ترین راه برای درمان خروپف بستن دهان با یک نوار چسب ۲ اینچی بود. آلیس هر شب برای جلوگیری از خروپف روی لب هایش این چسب را قرار می‌دهد. با این کار از باز کردن دهان جلوگیری شده و او به طور منظم در طول شب می‌خوابد. آلیس مربی تناسب اندام بازنشسته در ور هرتز است. به گفته او، چسب زدن دهان به بهبود کیفیت زندگی و خوابش کمک کرده است.

مشکل آلیس سپتوم انحرافی در بینی اش است. او هنگام خواب و با شروع شدن خروپف باید از طریق دهان نفس بکشد. پس از بیدار شدن ناشی از تشنگی، خوابش بهم می‌ریزد. به گفته برخی کارشناسان خمیر دندان سطح اکسیژن بدن را افزایش داده و باعث کاهش خستگی می‌شود. بهبود سلامت قلب، خلق و خو و گردش خون و کمک به نفس کشیدن از بینی از دیگر ویژگی‌های خمیر دندان است. طبق ادعای آلیس خمیر دهان، به تقویت حافظه او هم کمک کرده است.

بیشتر بخوانید

پدیده ای عجیب که ساکنان یک روستا را شش روز در هفته به خواب فرو می برد!

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیدار شدن از خواب شبکه های اجتماعی جستجوی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از غزه، نیرو‌های امدادی در غزه با کمترین امکانات تلاش می‌کنند پیکر شهدا را از زیر آوار خانه‌ها بیرون بکشند...


اظهارات:

نیروهای امدادی

دیگر خبرها

  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • نیچر: یک کشف مهم درباره سرطان روده بزرگ که به دهان مربوط می شود
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید