Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نخست نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران موسوم به جام «سردار دل‌ها» از جمعه سیزدهم اسفند به صورت ۲ برد از ۳ بازی برگزار خواهد شد. مرحله یک چهارم نهایی با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان در سالن فدراسیون برگزار شد که ۴ تیم فولاد مبارکه سپاهان، پیکان تهران، مقاومت شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان توانستند با پیروزی برابر حریفان خود راهی نیمه نهایی رقابت‌های لیگ والیبال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌هایی مانند شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل که از بالا نشینان جدول بودند خیلی زود از دور رقابت‌های پلی آف کنار رفتند.

پس از حذف تیم شهرداری ارومیه در مرحله یک چهارم نهایی، مسئولان این تیم تصمیم به انحلال گرفتند. پس از انحلال هم میزبانی جام باشگاه‌های آسیا برای ارومیه ای ها از دست رفت.

مرحله نیمه نهایی با برگزاری ۲ دیدار امروز برگزار خواهد شد که فینال‌های زود رس برای تیم‌ها محسوب می‌شود. پیروزی برای هر تیم در بازی اول می‌تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

پیکان تهران – فولاد مبارکه سپاهان

خودروسازان تهرانی درحالی میزبان نماینده اصفهان خواهد بود که در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد شاگردان محمد رضا تندروان را از پیش رو بردارد و بدون دردسر به نیمه نهایی رسید تا حریف سپاهان شود. شاگردان پیمان اکبری در مرحله یک چهارم نهایی در دو بازی با نتیجه‌های ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند تیم پیکان در پایان مرحله گروهی با کسب ۱۶ پیروزی و ۱۰ شکست و با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان هم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پاس گرگان رفت و با نتایج مشابه ۳ بر صفر در ۲ بازی به برتری رسید تا راهی نیمه نهایی شود. شاگردان محمدی راد که کار سختی برابر پیکان دارند و باید برای رسیدن به فینال تمام تلاش خود را بکنند و دچار اشتباه نشوند. اصفهانی‌ها مرحله گروهی را با کسب ۲۰ پیروزی و ۶ شکست و با ۵۹ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه نخست لیگ به کار خود پایان داد و در مرحله یک چهارم نهایی حریف پاس گرگان بود که با پیروزی برابر نماینده گرگان به نیمه نهایی رسید.

فولاد سیرجان ایرانیان – مقاومت شهداب یزد

در دومین بازی تیم فولاد سیرجان ایرانیان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان مقاومت شهداب یزد خواهد بود. سیرجانی‌ها مرحله گروهی را با کسب ۱۳ پیروزی و ۱۳ شکست و با ۳۸ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هفتم لیگ به کار خود پایان داد و پس از شکست دادن لبنیات هرازآمل در ۲ بازی متوالی راهی نیمه نهایی شد تا حریف مقاومت شهداب یزد شود. شاگردان سعید رضایی که مدافع عنوان قهرمانی هستند با قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر والیبال نشان دادند می‌توانند نگاه دوباره‌ای به قهرانی داشته باشند.

مقاومت شهداب یزد در ۲ بازی نفس گیر با نتایج ۳ بر ۲ در ۲ بازی توانستند مس رفسنجان با انگیزه را از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برسد. مس رفسنجان که یکی از شگفتی‌های لیگ برتر بود و با اولین حضور توانست به مرحله پلی آف لیگ صعود کند. شهدابی‌ها مرحله گروهی را با کسب ۱۸ پیروزی و ۸ شکست و ۵۰ امتیاز به پایان بردند و با شکست مس رفسنجان به نیمه نهایی رسیدند تا حریف فولاد سیرجان شوند.

بازی‌های این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، تیم‌های مدعی روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه مقابل هم قرار خواهند گرفت.

برنامه مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

جمعه ۱۳ اسفندماه (دور رفت)

پیکان تهران – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان؛ ساعت ۱۵:۳۰
فولاد سیرجان ایرانیان – مقاومت شهداب یزد؛ ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه ۱۵ اسفندماه (دور برگشت)

مقاومت شهداب یزد – فولاد سیرجان ایرانیان؛ ساعت ۱۵:۳۰
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پیکان تهران؛ ساعت ۱۸:۳۰

در صورت نیاز به بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی، سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه بازی سوم طبق دور رفت برگزار می‌گردد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ، بازی رفت فینال روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه، بازی برگشت فینال سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه و در صورت نیاز به مسابقه سوم، پنج شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید 

فولاد سیرجان با غلبه بر هراز به نیمه نهایی رسید

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال مرحله یک چهارم نهایی فولاد سیرجان ایرانیان فولاد مبارکه سپاهان نیمه نهایی رسید لیگ برتر والیبال مقاومت شهداب یزد برگزار خواهد شد شهرداری ارومیه مرحله گروهی پیکان تهران مس رفسنجان ۲ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم