Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید از سد کوثر در شرق گرگان، بازید از جاده گرگان – شاهرود، سرکشی از شهرک صنعتی سرخنکلا و بازدید از محل اجرای فاز دوم کمربندی گرگان از جمله برنامه های وزیر نیرو در گلستان است.

رییس‌دفتر رییس‌جمهور، معاون امور بانوان و خانواده، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و وزیران کشور، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آیت‌الله رییسی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری با رسانه های گلستان از جمله برنامه‌های رییس‌جمهور در سفر به این استان است.

بررسی میدانی مشکلات پهنه آبی خلیج گرگان، آخرین وضعیت طرح طبیعت‌گردی جزیره آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر، بازدید از پروژه ۱۰ هزار هکتاری سایت میگوی گمیشان و بررسی میدانی آخرین اقدامات انجام شده در منطقه آزاد اقتصادی اینچه‌برون دیگر برنامه های آیت‌الله رییسی در سفر یک روزه به گلستان است.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی علی اکبر محرابیان شهید وزیر نیرو سفر استانی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی علی اکبر محرابیان شهید سید ابراهیم رییسی علی اکبر محرابیان شهید وزیر نیرو سفر استانی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت