Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جواد عاشوری» روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل جوجه ریزی مناسب و کافی در واحدهای مرغداری استان، گوشت مرغ به مقدار لازم تولید و عرضه می‌شود و در این راستا کمبودی وجود ندارد. 

وی اضافه کرد: قیمت عرضه گوشت مرغ در کشتارگاه ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۳۱ هزار تومان است و برخی برندهای خارج از استان با احتساب کرایه حمل ۳۲ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تقاضا طی روزهای آینده، گفت: عرضه گوشت مرغ به صورت مستمر و هماهنگ در واحدهای صنفی، فروشگاه ها و غرفه های معین شده انجام می‌شود و در صورت نیاز مرغ منجمد توزیع خواهد شد.  

 رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان خاطرنشان کرد: مرغ منجمد به اندازه کافی ذخیره سازی شده و برای تعادل بخشی به بازار از امروز در سطح فروشگاه ها و بازارچه های شهرداری به میزان روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن آغاز شده است. 

به گفته او، روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ تن گوشت مرغ در شهرستان همدان و ۱۸۰ تا ۲۰۰ تن در سطح استان مصرف می شود که چهار کشتارگاه استان وظیفه کشتار و تامین این میزان را به عهده دارند. 

وی با اشاره به ثابت بودن نرخ تخم مرغ در بازار عید نوروز افزود: این ماده غذایی به قرار هر کیلو ۱۸ هزار تومان از مرغداری خریداری و با نرخ ۱۹ هزار تومان در عمده فروشیها مبادله و با قیمت  ۲۱ هزار تومان به دست مشتری می‌رسد.  

عاشوری با بیان اینکه  روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن تخم مرغ بین بنکداران، خواروبارفروشان و عمده فروشان شهرستان همدان توزیع می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون تخم‌مرغ شانه ای ۴۱ تا ۴۳ هزار تومان بسته به ریز و درشت بودن در سطح بازار به فروش می رسد و بیشتر از این نرخ گرانفروشی و  تخلف محض محسوب می‌شود. 

رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان هشدار داد: نرخ مصوب دولتی برای مرغ و تخم مرغ باید رعایت شود و در صورت هرگونه افزایش قیمت با فروشندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد. 

وی با بیان اینکه تامین و توزیع این مواد غذایی از سازمان صمت به جهادکشاورزی واگذار شده است، تاکید کرد: بازرسان جهاد به همراه اکیپ اتحادیه، دامپزشکی و بهداشت بر فرایند تامین و توزیع و جلوگیری از بروز هرگونه تخلف بر واحدهای صنفی نظارت دارند. 

برچسب‌ها شهر همدان استانداری همدان گوشت مرغ تخم مرغ سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان استانداری همدان گوشت مرغ شهر همدان استانداری همدان گوشت مرغ تخم مرغ سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان ستاد تنظیم بازار هزار تومان گوشت مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: قیمت‌ها رو به افزایش است و طبقه متوسط ​​در حال فروپاشی است. اگر دولت کنونی که برای ما هزینه زیادی به بار آورده، همچنان به کار خود ادامه دهد و برکنار نشود، قیمت‌ها به افزایش خود ادامه می‌دهند.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان از آغاز موج قریب الوقوع افزایش قیمت‌ها از فردا چهارشنبه خبر دادند و نوشتند: علاوه بر قیمت بنزین که در ماه مه مجددا افزایش می‌یابد، لبنیات نیز گران شده و لیست بلندبالایی از افزایش قیمت مواد غذایی و شوینده‌ها وارد مرحله اجرا می‌شود.

اخیرا شبکه عبری «کان» به نقل از یک منبع بلندپایه در وزارت دارایی رژیم اشغالگر گزارش داد: اگر جنگ ادامه پیدا کند، چاره‌ای جز افزایش مالیات نیست. وزارت دارایی اسرائیل در نظر دارد به زودی مالیات‌ها را برای تامین هزینه‌های جنگ در غزه افزایش دهد.

این مساله در راستای ادامه شکست اقتصادی رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر ۲۰۲۳ است. با توجه به افزایش هزینه‌های دولت اشغالگر، کاهش واردات و صادرات، تعطیلی کارخانه‌ها و فروپاشی بخش گردشگری، این ادعا که اقتصاد این رژیم در برابر تأثیرات جنگ مصون است، فروپاشیده است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد