Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@17:53:19 GMT

جعفر سلمانی دوباره به تیم ملی دعوت می‌ شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۶۹۹۴

جعفر سلمانی عملکرد درخشانی با پیراهن استقلال داشته است

ممکن است مدافع استقلال دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، عملکرد خوب جعفر سلمانی خرید جدید استقلال در پست دفاع و وینگر چپ در فصل جدید منجر شد این بازیکن بار دیگر مورد نظر دراگان اسکوچیچ قرار گرفته و شانس زیادی برای دعوت شدن به جدیدترین اردوی تیم ملی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی که در این فصل علیرغم بازی کردن در پست مدافع چپ ۴ بار برای استقلال گلزنی کرده و بعد از یامگا بهترین گلزن تیمش است، سابقه حضور در تیم ملی را پیش از این هم داشته و در اردوی قبلی تیم ملی هم مورد نظر کادر فنی تیم ملی قرار داشت که ابتلا به کرونا مانع از دعوت او شد.

گفته می‌شود این مدافع ۲۵ ساله خوزستانی که علاوه بر داشتن سابقه حضور در لیگ پرتغال ۲ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد، با ادامه این روند شانس خود را برای دعوت به تیم ملی افزایش می‌دهد.

سلمانی یکی از بازیکنان پر کار استقلال در این فصل است و با حضور در تمام دیدارهای این فصل استقلال میزان حضورش در زمین ۱۵۶۴ دقیقه می‌باشد و بعد از مهدی مهدی پور دومین بازیکن پرکار این تیم است. وی در این تعداد بازی ۴ بار موفق به گلزنی شده، یک بار پاس گل داده و ۲ بار هم از داوران کارت زرد دریافت کرده است.

اخبار داغ 

واکنش باشگاه پورتو به درخشش طارمی با زبان فارسی مصطفی آجورلو: استقلال مقصر است که خوب کار می کند و در صدر است واکنش تند آرتم زیوبا به صحبت های بازیکنان اوکراینی: با افتخار یک روس هستم ابراز علاقه کانر مک گرگور به خریدن باشگاه چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت