Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان رفع نقاط پرتصادف و توسعه راه های روستایی را یکی از دغدغه های مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برشمرد.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گلستان اظهار کرد: در آستانه سفر ریاست محترم جمهور در استان گلستان تیم های پاسخگویی حوزه های زیرمجموعه راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مستقر هستند که در همین راستا همکاران ما در راهداری و حمل و نقل ضمن استقرار در ستاد پاسخگوی مشکلات، درخواست ها، چالش ها، پیشنهادات و شکایت مردم گلستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرکز سامد نیز پاسخگوی مسائل مردم هستند، افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های ما در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان رفع نقاط پرتصادف و توسعه راه های روستایی است.

مدیرکل امور راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تسریع و تخصیص بودجه به پروژه بسیار مهم آق قلا به بندرترکمن را از جمله دیگر مطالبات مهم گلستان از رئیس جمهور برشمرد و تصریح کرد: تمام پیشنهادات به صورت مکتوب و مستند اعلام شده است و امیدوارم رهاورد این سفر رفع دغدغه های به حق و درست مردم گلستان باشد.

میقانی سه عامل انسانی، خودرو، و جاده را عامل وقوع تصادفات رانندگی اعلام کرد و متذکر شد: تأمین اعتبارات یکی از اصلی ‌ترین مسائل در ایمن‌ سازی جاده‌ ها است، در واقع در زمینه تصادفات با حرف نمی‌توان راه و جاده ساخت و یا اینکه آن را ایمن‌سازی کرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه استان گلستان از لحاظ تعداد تلفات ناشی از سوانح موتورسیکلت سواران رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: ۴۰ درصد از قربانیان سوانح برون شهری در گلستان مربوط به موتورسیکلت سواران است.

گفتنی است؛ رئیس جمهور فردا(جمعه 13 اسفند) مهمان مردم گلستان است که پس از حضور در استان در تعدادی از شهرستان ها حضور پیدا می کند و در دیدار با اقشار با نمایندگان مردم گلستان گفتگو خواهد کرد سپس در شورای اداری به جمع بندی مصوبات سفر خواهد پرداخت.

برخی از وزرای دولت سیزدهم نیز به نمایندگی از رئیس جمهور در سطح شهرستان های استان گلستان حضور می یابند و از نزدیک روند پروژه ها، طرح ها و مشکلات استان گلستان را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای راه هاي روستايي سفر رییس جمهور به گلستان استان گلستان مردم گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا توکل شوریجه عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ابتدا بیان کرد: به عنوان وکیل و نماینده مردم حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کوار، در وهله اول دفاع تمام قد از حقوق مردم هر سه شهرستان را متعهد خواهم شد و سپس دفاع از حقوق مردم استان فارس به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان آینده استان و همچنین دفاع از منافع ملی و حقوق عامه مردم را تکلیفی می‌دانم که توسط مردم بر عهده‌ام نهاده شده است.

منتخب خرامه، کوار و سروستان در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: در مجلس آتی خواهم کوشید که علاوه بر پیگیری مسائل مربوط به حوزه انتخابیه‌ام، با وضع قوانین کارآمد و مفید دِینم را به مردم ادا کنم و گره از مشکلات مردم بگشایم و در کنار همه این‌ها از اهرم‌های نظارتی که بر اساس قانون در اختیار مجلس قرار داد برای انجام وظیفه ذاتی قوه مقننه که یکی از مهمترین آنها نظارت بر حسن اجرای قوانین است استفاده کنم.

منتخب مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی دوازدهم با اشاره به برنامه هفتم توسعه که ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود بیان کرد: رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب را با تعبیری زیبا، دهه پیشرفت و عدالت نامیدند و باید ما نیز با عملکرد خود عامل پیشرفت و توسعه متوازن و همه‌جانبه و برپایی عدالت در تمام سطوح باشیم.

توکل شوریجه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان فارس در زمینه‌های مختلف که آن را به ایران کوچک تبدیل کرده گفت: اگر دولت و مجلس از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره ببرند شاهد شکوفایی در همه ابعاد در استان فارس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نگاه درون‌زا به توسعه کشور در عین تعامل عزتمندانه با دنیا راهکار توسعه کشور است گفت: بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر دولت سیزدهم است بر جای مانده از دولت قبل و حاصل نگاه به خارج از مرزها و بی‌توجهی به ظرفیت‌ها و توانمندیهای داخلی است در حالی که با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

توکل با بیان اینکه دولت در سیاست خارجی به ویژه در تعامل با همسایگان عملکرد نسبتاً مطلوبی داشته گفت: البته در این حوزه نیز همچنان کارهای بیشتری می‌توان انجام داد.

منتخب مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی دوازدهم در پایان گفت: اگر بتوان در یک جمله خلاصه‌ای از آنچه که در مجلس دوازدهم سرلوحه کار خود قرار می‌دهم را بیان کنم این است که در مجلس دوازدهم خواهم کوشید که با تقویت نقاط مثبتی که از گذشته به ارث رسیده در کنار رفع نقاط ضعف گذشته در مسیر توسعه همه‌جانبه کشور گام بردارم.

کد خبر 6100925

دیگر خبرها

  • توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است
  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد