Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:46:41 GMT

معرفی برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویان در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۷۲۲۴

معرفی برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسابقه فینال مناظره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با حضور سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان بین دو تیم شرکت صنعتی روستا و مرکز شهرداری بیارجمند برگزار شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در مسابقه فینال و با رأی هیأت داوران، تیم شرکت صنعتی روستا از سمنان توانست مقام اول را کسب کند و تیم فیروز از مرکز شهرداری بیارجمند دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمدعلی شاهمیری افزود: در مسابقه نیمه‌نهایی نیز که پیش از مسابقه فینال برگزار شد، دو تیم شرکت صنعتی روستا و تیم ایران از مرکز شهرداری بیارجمند به رقابت پرداختند و این تیم شرکت صنعتی روستا بود که توانست با رأی هیأت داوران به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند.

به گفته وی، تیم فیروز از مرکز شهرداری بیارجمند نیز با قرعه استراحت در مرحله نیمه‌نهایی، توانست مستقیم به فینال مسابقات راه پیدا کند.

شاهمیری ادامه داد: مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان با حضور ۶ تیم و به میزبانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان برگزار شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان، غرب استیل مهدی‌شهر، مرکز روستا و شهرداری بیارجمند (سه تیم) و به مدت دو روز در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان برگزار شد.

شاهمیری گفت: تیم شرکت صنعتی روستا با کسب مقام اول این مسابقات، جواز حضور در مسابقات ملی مناظره دانشجویان علمی کاربردی کشور را کسب کرد. این مسابقات اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ در استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات ملی مناظره دانشجویان علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان مناظره دانشجویان جهاد دانشگاهی علمی کاربردی استان سمنان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند

آئین اختتامیه ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین اختتامیه کنگره ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور، مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان در خلیج فارس برگزار شد.

اسامی برگزیدگان کنگره ملی شعر خلیج فارس به شرح زیر است:

در بخش کلاسیک: قاسم بای از رامیان استان گلستان، سحر شعبانی از هندیجان و فاطمه سلیمان‌پور از قم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش اصلی شعر سپید: سارا شجاعی از اهواز، معصومه سادات شاکری از نیشابور موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه سوم نشد.

خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است

در بخش ویژه کلاسیک نیز داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانستند.

لیلا سپهری از بندر امام‌ خمینی (ره) و پویا اقرایی از اهواز به ترتیب رتبه اول و دوم بخش بخش ویژه سپید را از آن خود کردند و هیچ اثری در این بخش حائز رتبه سوم نشد.

در بخش آزاد این کنگره نیز اثر علی اکبر آغاسیان از تهران و در بخش گویشی اثر کلثوم ستاوی از شوش برگزیده شدند.

در این رویداد ادبی شاعران برگزیده سروده‌های خود در وصف خلیج فارس خوانش کردند.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم