Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید طالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چرا سپاهان با وجود امکانات فراوان و نداشتن دغدغه‌های زمین تمرین و مشکلات مالی امسال خیلی زود از کورس قهرمان خارج شد اظهار داشت: در فوتبال قوانین نانوشته‌ای وجود دارد که ممکن است خودش را نشان بدهد. مثلا شما فکر می‌کنید حتما یک بازی را می‌برید ولی در آن مسابقه اتفاقی می‌افتد که تمام برنامه‌ها به می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی مواقع شده که تیم‌های پرستاره موفق نشدند، پاری‌سن ژرمن تیمی است که سالها با کلی ستاره به موفقیت نمی‌رسید.

وی افزود: امسال سپاهان خیلی خوب یارگیری کرد و شروع خوبی داشت ولی هیچکس نمی‌داند چرا تیم دچار تزلزل شد. در واقع یک اتفاقی افتاد که کل باشگاه و نفرات تیم آن را مدیریت نکردند.اتفاقی که برای سپاهان رخ داد این بود که کل تیم در استرس قهرمانی قرار داشت.60 درصد فوتبالی‌ها از اول فصل می‌گفتند سپاهان قهرمان می شود و این استرس طوری روی تیم و بازیکنان و کادر فنی افتاد که اثرات مخربش نمایان شد.

مدافع اسبق سپاهان تاکید کرد: امسال تداخل ستاره‌ها به ضرر سپاهان شد. مثلا بازیکنی که ستاره بود و 70 دقیقه در زمین حضور داشت کار خاصی انجام نمی‌داد اما به یکباره ناراحت می‌شد. البته منظورم شهریار مغانلو نیست چون اتفاقی که برای او افتاد دقیقا مقابل دوربین تلویزیون انجام شد ولی من در نیم فصل اول بارها به چشم دیدم بازیکنی که خوب کار نمی‌کرد و تعویض می‌شد بعد از نشستن روی نیمکت نارحتی خود را نشان می‌داد.نمی‌دانم چرا یک ستاره از تعویض شدن ناراحت می‌شود؟ امسال در سپاهان به جز فرشاد احمدزاده تقریبا بقیه بازیکنان ستاره نتوانستند خوب کار کنند.

طالبی در خصوص اینکه نویدکیا بعد از استعفای دوم به این تیم بازگشت و انتظار می‌رفت سپاهان با شوک مثبت مواجه شود گفت: در ابتدا باید از ساکت و مدیران باشگاه تشکر کنم که روی اعتقاد خود ایستادند و نویدکیا را حفظ کردند. یکی از دلایلی که سپاهان سال گذشته خوب کار می‌کرد این بود که تاکتیکش را نمی‌شناختند اما واقعیت این است که امسال تاکتیک تیم را شناخته‌اند ضمن آنکه فضای پشت نورافکن و اسماعیلی فر  توسط رقبا آنالیز شده و تیم‌ها از این فضا برای ضربه به سپاهان استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: به نویدکیا توصیه ای‌دارم، او بماند، بجنگد و تلاش کند. از او می‌خواهم بماند و شانه خالی نکند چون با شناختی از وی در زمان بازی کردن دارم او بعد از جدایی به جای دیگری نمی رود و در آن صورت کاملا از فضای فوتبال دور خواهد شد. تیمی که در 3 مسابقه 54 موقعیت حمله و ضربه به دروازه ایجاد می‌کند یعنی برایش تلاش صورت گرفته است ولی مطمئن هستم نویدکیا می‌تواند این تیم را موفق کند. شاید در این شرایط نیاز به روانشاس باشد اما چون 10 سال در اصفهان فوتبال بازی کرده‌ام استرس روی بازیکنان را درک می‌کنم. و مطمئن هستم حالا که فشار قهرمانی از روی بازیکنان و کادر فنی برداشته شده این تیم خیلی بهتر از قبل بازی خواهد کرد، همانطور که در نوبد نویدکیا در تمرینات این تیم مقابل تراکتور فوتبال خوبی ارائه داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرشید طالبی بازیکن اسبق سپاهان محرم نویدکیا سپاهان محمدرضا ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

ضربه‌سر کاوه رضایی گل اول سپاهان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت بلند رامین راضائیان به کاوه رضایی و ضربه‌سر محکم وی درون دروازه استقلال ملاثانی آرام گرفت.

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی

کد خبر 748163

دیگر خبرها

  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند