Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت مسکو در تهران از حل مشکل پیش آمده در صادرات فلفل ایران به روسیه ابراز رضایت کرد .

به گزارش ایسنا، سفارت روسیه در ایران در صفحه مجازی خود در این ارتباط نوشت: « سفارت روسیه در ایران از حل و فصل مساله صادرات فلفل دلمه‌ای ایرانی به روسیه ابراز رضایت‌مندی می‌نماید. این امر به برکت تعامل تنگاتنگ نهادهای ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران، سفارت روسیه در ایران و نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران میسر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

روز گذشته سفارت ایران در روسیه نیز اعلام کرده است: متعاقب پیگیری های به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و اعزام هیات متخصصین سرویس فدرال نظارت بر حفظ حقوق مصرف کنندگان و رفاه بشر روسیه (روس پاتربنادزور) به ایران و بازدید از گلخانه ها و آزمایشگاه های مربوطه، روز جاری مورخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ روس پاتربنادزور طی نامه ای رسما اعلام کرد که ممنوعیت واردات فلفل تازه از ایران به روسیه از تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ رفع گردیده است.
لازم به ذکر است تعدادی از شرکت های تجاری که در مکاتبات روس پاتربنادزور رسما تخلف آنها اعلام گردیده بود کماکان امکان صادرات فلفل از ایران به روسیه را نخواهند داشت.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و روسیه فلفل ایران به روسیه روسیه در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد