Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:01:01 GMT

گرد و غبار در خرمشهر، بیش از ۵۴ برابر حدمجاز

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۷۵۲۳

گرد و غبار در خرمشهر، بیش از ۵۴ برابر حدمجاز

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و خاک در هوای خرمشهر در ساعت ۱۰ صبح امروز به بیش از ۵۴ برابر حد مجاز رسیده است.

شهریار عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص میزان آلاینده‌های پدیده گرد و خاک امروز در خوزستان، اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۰ امروز (۱۳ اسفندماه) میزان ذرات ریزگردها در هوای خرمشهر ۸۲۲۵ میکروگرم در مترمکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان غلظت ذرات گرد و غبار در شادگان ۷۱۱۸،  آبادان ۶۹۷۶، اهواز ۴۵۴۹، سوسنگرد ۳۰۹۲، بندر امام(ره) ۱۳۶۰، شوش ۲۹۰، اندیمشک و ماهشهر ۸۳، بهبهان ۸۱، رامشیر ۷۸، شوشتر ۷۵، گتوند ۵۶ و ایذه ۴۶ میکروگرم در مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، میزان غلظت گرد و خاک در هوای خرمشهر در ساعت ۱۰ امروز به بیش از ۵۴ برابر حد مجاز رسیده است.

وی افزود: غلظت گرد و غبار در شادگان نی  به بیش از ۴۷ برابر حدمجاز، آبادان بیش از ۴۶ برابر، اهواز بیش از ۳۰ برابر، سوسنگرد بیش از ۲۰ برابر و  حد مجازو بندر امام (ره) بیش از ۹ برابر حد مجاز رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان محیط زیست گرد و غبار گرد و غبار برابر حد حد مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر