Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@02:20:17 GMT

توضیح مشاور وزیر ارتباطات درباره علت قطعی اینترنت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۷۸۰۲

توضیح مشاور وزیر ارتباطات درباره علت قطعی اینترنت

 

به گزارش تابناک، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در توییتر اعلام کرده که اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بوده است که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.

مهدی سالم همچنین گفته است که به دلیل مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز شرکت زیرساخت، اینترنت بخشی از مشترکین قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکارانم در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

شاید لازم باشد مشترکین شبکه تلفن همراه برای دسترسی مجدد به سرویس، یکبار گوشی موبایل خود را خاموش و سپس روشن کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور وزارت ارتباطات مهدی سالم شبکه تلفن همراه مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند

ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم، اسرائیل را به پرتگاه و شکست در برابر جنبش حماس می‌برد.

براساس گزارش اسپوتنیک، باراک عصر دیروز شنبه توییت جدیدی را در حساب رسمی خود در X منتشر کرد و در آن توضیح داد که اقدامات نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به  شکست مداوم می‌کشاند.

باراک توضیح داد که عدم اطلاع نتانیاهو به هر دو عضو کابینه جنگ، یعنی بنی گانتس و گادی آیزنکوت، در مورد برخی از جزئیات معامله تبادل اسرا با حماس، یک شکست واقعی است و نشان دهنده وضعیت وحشتی است که نتانیاهو آن را تجربه می‌کند. 

ایهود باراک در توییت خود از گانتس و آیزنکوت خواست استعفای خود را از کابینه جنگ نتانیاهو، ارائه کنند.

شایان ذکر است که در سی و یکم مارس گذشته، باراک گفت که بنیامین نتانیاهو، احساس واقعیت خود را از دست داده است و آنچه برای او مهم است، باقی ماندن در قدرت است.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از باراک گفت که نتانیاهو برای مدت طولانی صلاحیت رهبری چنین درگیری را ندارد اما نخست وزیر فعلی خود را تنها فردی می‌داند که می‌تواند اسرائیل را از بحران کنونی خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد