Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:15:52 GMT

انگلیس: باید چند متر آخر را در مذاکرات وین طی کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۷۸۹۱

انگلیس: باید چند متر آخر را در مذاکرات وین طی کنیم

مذاکره‌کننده ارشد انگلیس در مذاکرات وین با تاکید به بهره جستن از فرصت دیپلماتیک موجود برای احیای توافق هسته‌ای از برگزاری دیداری میان هیات‌های مذاکره‌کننده تروئیکای اروپا و آمریکا در مذاکرات وین خبر داد.

به گزارش ایسنا، استفنی القاق، نماینده انگلیس در نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و مذاکره‌کننده ارشد این کشور در مذاکرات وین در صفحه توییترش درباره احتمال دست یافتن به توافقی در راستای احیای توافق هسته‌ای با استفاده از هشتگ "EndgameViennaTalks" به معنی پایان کار در مذاکرات وین، نوشت: حصول یک توافق در وین امکان‌پذیر است اما تضمین شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید پیش از بسته شدن پنجره دیپلماتیک، فرصت را از دست بدهیم. الان باید چند متر آخر را طی کنیم.
القاق همچنین در پیام دیگری اشاره کرده است هیات‌های مذاکره‌کننده تروئیکای اروپا(آلمان، فرانسه و انگلیس) و آمریکا امروز دیدار خواهند کرد تا پیش‌رفت‌های حاصل شده در مذاکرات را ارزیابی و جمع‌بندی کنند.
اظهارات القاق هم‌زمان با برگزاری دور هشتم مذاکرات وین مطرح شده است. طرفین مذاکرات در مدت اخیر بر پیشرفت‌های چشمگیر اذعان داشته‌اند اما می‌گویند حل و فصل برخی مسائل هنوز نیازمند تصمیم‌گیری‌های نهایی‌اند.
سعید خطیب‌زاده، سخنگوی‌ وزارت امور خارجه کشورمان شب گذشته در واکنش به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر این که مذاکرات در وین پایان یافتع و توافق نهایی انجام شده است، گفت: گفتگوهای وین همچنان ادامه دارد. اخبار خوب زودرس جایگزین توافق خوب نمی‌شود. هیچ کس نمی تواند بگوید که توافق انجام شده است، تا زمانی که همه مسائل مهم باقی مانده حل و فصل شود. تلاش مضاعفی لازم است. اکنون همه بر گام های کلیدی نهایی متمرکز شده‌اند.
شب گذشته میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و مذاکره‌کننده ارشد هیات روسیه در مذاکرات وین در پیامی توییتری گفته بود، مذاکرات «تقریبا پایان یافته است».

انریکه مورا، هماهنگ‌کننده مذاکرات وین نیز شب گذشته در صفحه توییترش نوشت: ما در مراحل پایانی مذاکرات وین بر سر برجام قرار داریم. پرونده برخی مسائل همچنان باز است و موفقیت در چنین مذاکرات پیچیده‌ای هرگز تضمین‌شده نیست. در تیم هماهنگی تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم اما هنوز به آن نقطه (توافق) نرسیده‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاكرات وين تروئیکای اروپا مذاکرات وین مذاکره کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، متأسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرأت می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده‌ی این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضائی و ارکان انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

کد خبر 6094513

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن