Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:25:05 GMT

پاسخگویی به ۲۱ هزار درخواست مردمی از سامانه ۱۴۷ پلیس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۷۹۱۰

پاسخگویی به ۲۱ هزار درخواست مردمی از سامانه ۱۴۷ پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول احمدی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات، درخواست و سوالات شهروندان گرانقدر را برای خود لازم و ضروری می‌دانیم، گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری، تنها از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ به بیش از ۲۱ هزار مورد درخواست کارکنان و شهروندان گران‌قدر به صورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه اداری رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با توجه به تاکید رئیس پلیس پایتخت امانتداری، سرعت و دقت، سرلوحه کار ما در پاسخگویی به درخواست شهروندان و همکارانمان است، عنوان کرد: سامانه ۱۴۷ بصورت تلفنی، مکتوب و حضوری درخواست همکاران را دریافت می‌کند که در سال جاری ۷۹۴ مورد پیام صوتی به این سامانه دریافت و اقدامات لازم در خصوص پیگیری و پاسخگویی به آن‌ها انجام شده است.

احمدی با اشاره به اینکه هیأت رئیسه و رؤسای پلیس‌های تخصصی همواره به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و درخواست مردم و همچنین همکارانمان هستند، گفت: در سال جاری هیأت رئیسه و رؤسای پلیس‌های تخصصی فاتب پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار مورد درخواست همکاران و شهروندانی بودند که با سامانه ۱۴۷ تماس گرفته بودند.

رئیس دفتر و مشاور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: سامانه‌های مختلفی از جمله سامانه ۱۹۷ و سامانه ۱۴۷ آماده دریافت و پاسخگویی به درخواست، سوالات، پیشنهادات و … شهروندان گرامی و همچنین کارکنان محترم ناجا هستند ضمن اینکه همواره در مراسم مختلف، به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگویی شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام حسین علیه السلام درخواست مردم از شما در حقیقت نعمت الهی است که باید با برآورده کردن آن شکر گذار این نعمت و فرصت باشیم، افزود: پاسخگویی به مردم را بر خود لازم و تکلیف می‌دانیم و همه تلاش خود را بکار می‌بندیم تا بتوانیم با رعایت سه اصل امانتداری، سرعت و دقت پاسخگوی درخواست و مطالبات آنان باشیم.

احمدی در پایان گفت: همه تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم و همکارانمان را از طریق دفتر ارتباطات مردمی و کارکنان بازکنیم و گوش شنوایی برای آنان باشیم.

کد خبر 5438223

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس پایتخت سامانه ارتباطات مردمی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی سفرهای نوروزی آلودگی هوا پلیس راهور سازمان حج و زیارت میراث فرهنگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ترافیک قوه قضاییه سامانه ۱۴۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس،  سیدعلی اصغر رفاهی درباره این دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامکی برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه از تاکیدات رئیس قوه قضائیه است.

رفاهی افزود: در صورتی که نیاز باشد پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه قضائیه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود تا به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید؛ رئیس قوه قضاییه امروز به هرمزگان سفر می کند

وی گفت: روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ دیدار مردمی در محل مجتمع دادگاه‌های کیفری انقلاب و خانواده بندرعباس واقع در میدان اباذر بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس قوه قضائیه و مسئولان قوه قضائیه در سی امین سفر استانی، امروز به هرمزگان سفر می‌کنند.

دیگر خبرها

  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی