Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا می‌شناسد و نه موضوع گفت: هر موضوعی که انقلاب با آن مواجه شود، پاسداری از آن جزو واجبات سپاه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اظهار داشت: از روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی تدبیر امام بود که پاسدارانی بر مبنای تعالیم انقلاب اسلامی درست کند که از انقلاب و دستاورد‌های آن پاسداری کند و خدارا شکر چهل و چهارمین سال است که پاسداران انقلاب اسلامی به برکات امام و رهبر انقلاب که پاسداران را فرماندهی می‌کنند، توانسته‌اند به میزان قابل قبول خداوند متعال به تکالیف خود موفق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این موفقیت‌های ۴۳ سال گذشته را خداوند عنایت کرده و این عنایات شروطی دارد که اگر آن‌ها را انجام ندهیم، آن عنایات محقق نمی‌شوند.

فدوی با بیان اینکه باید پاسداران انقلاب اسلامی به میدان بروند و به هیچ وجه کم کاری نکنند و با ایمان کامل و اخلاص و صدق بروند تا خداوند به وعده اش عمل و اینهمه پیروزی‌ها را عنایت کند، گفت: آمریکا و همه کسانی که به‌دنبال او در این خصومت ۴۳ ساله بر علیه جبهه حق انقلاب اسلامی هستند، اعتراف می‌کنند که دو عامل اساسی در انقلاب اسلامی هستند که به خاطر آن‌ها موفق نشده اند حتی یک مورد برتری و پیروزی نسبت به انقلاب اسلامی داشته باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اولین عامل ولایت فقیه و دومین دلیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و دشمن این دو عامل را با صراحت عنوان می‌کنند و برخی مواقع هم خداوند این اعترافات را به زبان آن‌ها می‌آورد که همه دنیا از زبان دشمنان انقلاب اسلامی موفقیت‌های انقلاب اسلامی را ببینند و بفهمند.

وی بیان داشت: یک مقام آمریکایی گفته «ما در هرجای دنیا و منطقه حاضر شدیم، قبل از ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا بود» و این بدان دلیل است که پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا می‌شناسد و نه موضوع.

فدوی گفت: هر موضوعی که انقلاب با آن مواجه شود، پاسداری از آن جزو واجبات سپاه است و در همه این ۴۳ سال در حالی که نسل‌ها عوض شدند، پاسدارانی در سپاه مشغول هستند که انقلاب، جنگ تحمیلی و امام را ندیده اند، ولی به مثابه پاسداران سلف خودشان عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: اغلب پاسدارانی که به عنوان مدافع حرم در سوریه حضور پیدا کردند، نیرو‌های جوانی بودند که انقلاب، جنگ و امام را ندیده اند، ولی پی آن اصولی که امامین انقلاب به سپاه ابلاغ کرده اند، رفته اند تا به حداکثر ممکن انجام برسانند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به وعده‌های خدا باور دارند چرا که آنچه خداوند می‌گوید بالاترین است و بیش‌ترین باو را باید به وعده خدا داشت و با شور و نشاط کار کردن و با تمام توان پی کار رفتن از مشخصه‌های پاسداران است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اتحادی که اکنون دشمنان علیه اسلام دارند، بی‌سابقه است، خاطرنشان کرد:، ولی با این حال حتی نمی‌توانند یک پیروزی را علیه انقلاب اسلامی نام ببرند، ولی ما می‌توانیم بگوییم در همه توطئه‌هایی که آن‌ها علیه ما برقرار کرده اند پیروز شده ایم.

فدوی با بیان اینکه زمانی در روز‌های اول جنگ در خانه‌های خرمشهر با دشمن می‌جنگیدیم و خیلی سریع دلدادگان انقلاب اسلامی خارج از خاک‌های خودمان با دشمنان جنگیدند و این را به هزاران کیلومتر دورتر از خانه هایمان توسعه دادند و این توسعه ادامه دارد، گفت: نه تنها در ام القرای انقلاب اسلامی یعنی ایران این روال برقرار بوده بلکه در دوردست‌هایی که نَفَس انقلاب و پاسداران انقلاب به آن‌ها خورد، آن‌ها هم عینا مثل ما عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در یمن همه جبهه کفر با مظلومان یمن می‌جنگند، ولی جز شکست نصیبی نداشته اند، تصریح کرد: الان نزدیک ورود به هفتمین سال جنگ همه مستکبرین با یمن هستیم، ولی آن‌ها هرروز شکست خورده اند و این یک قاعده قرآنی است که اگر برای انجام کارتان اصرار داشته باشید، این خداوند متعال است که نتیجه را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه شکست‌های دشمنان ما علنی شده به طوری که همه دنیا و رسانه‌ها فهمیدند و با همه توانمندی‌های رسانه‌ای نتوانستند این شکست‎‌ها را بپوشانند، تصریح کرد: وقتی در قسمت سختِ اقدامات دشمن علیه ما، به قواعد خداوند و تکالیفمان عمل کردیم، خداوند هم بهترین نتایج را رقم زده، این را باید به همه موارد گره بزنیم.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: ما به اندازه کل سپاه در سپاه شهید داده ایم و کاملا با اخلاص و صدق پای کار رفته ایم و می‌دانستیم رفتن پای کار به معنای جان دادن است.

وی تصریح کرد:، چون این کار صورت گرفت خداوند متعال به بهترین وجه ممکن به وعده اش عمل کرده و نتایج را حاصل کرد.

فدوی با تاکید بر اینکه در همه مواردی که انقلاب و کشور با آن مواجه می‌شود پاسداران انقلاب اسلامی به مثابه خدمتگزارترین آدم‌ها پای کار می‌روند، گفت: این کار مهم نیست چه باشد و از سیل، زلزله، گرفتاری، کرونا و هر موضوعی که کشور و انقلاب با آن مواجه می‌شود پاسداری از انقلاب اسلامی توسط پاسداران یک فرض است و باید انجام شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتدا پاسداری از خود و خودسازی انجام می‌شود تا پاسداری از انقلاب صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار فدوی پاسداری انقلاب جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب با آن مواجه پاسداری از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند