Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:18:10 GMT

امکان ایجاد تنش های اجتماعی در گلستان با تشدید بحران آب

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۰۶۰

امکان ایجاد تنش های اجتماعی در گلستان با تشدید بحران آب

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری ظهر جمعه در جلسه شورای اداری گرگان اظهار کرد: استان گلستان با مشکلات کم آبی زیادی مواجه است که می‌طلبد با احداث سریع‌تر پروژه‌های آبرسانی این مشکل مرتفع شود.

وی با بیان اینکه از دیگر مشکلات استان احداث جاده‌های بین مزارع است افزود: با توجه به اینکه این پروژه‌ها با اعتبار استانی تامین می‌شود برای همین نتوانسته پاسخگوی نیاز استان باشد و امیدواریم که این طرح در ردیف بودجه ملی قرار بگیرد تا بخشی از مشکلات کشاورزان مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری احیا و مرمت دیوار تاریخی گرگان را از دیگر مباحثی برشمرد که نیازمند توجه است و خاطرنشان کرد: اگر اعتبارات لازم برای احیا و مرمت این دیوار انجام نشود در آینده از این دیوار که همتراز دیوار چین است و در همه اسناد جهانی به ثبت رسیده است به جز مشتی خاک باقی نخواهد ماند.

کد خبر 5438236

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا منتظری مجمع نمایندگان استان گلستان دیوار تاریخی گرگان بحران آب بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است

داوری  در حاشیه برگزاری سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین در سمنان گفت: شرایط آثار و بناهای تاریخی در دوره معاصر با توجه به تغییرات اقلیمی نسبت به دوره‌های تاریخی گذشته دچار بحران‌های گوناگونی شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به بحث فرونشست‌ها در آثار و بناهای تاریخی از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، اضافه کرد: تغییرات اقلیمی و بحران‌های طبیعی مانند پدیده فرونشست‌ بناهای تاریخی را با موضوعی تخریب‌کننده‌ مواجه کرده است، بنابراین عزمی راسخ و جدی لازم است تا از بناها با افزایش تاب‌آوری و استحکام‌بخشی، در برابر تهدیدهای طبیعی محافظت کرد.

وی با اشاره به برگزاری سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین، گفت: این سمینار رویکری در مسیر تحقق وظیفه ذاتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۳ برای رسیدگی به موضوع فرونشست‌ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • شمش خم کن چیست؟
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم