Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با ابتلای ۴۹ بیمار جدید به ویروس کرونا تعداد بستری ها در بیست و چهارساعت گذشته به ۲۴۷ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 49 بیمار دیگر به کرونا مبتلا شدند و 4 نفر نیز بر اثر این ویروس فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارداقیان تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در این مدت 46 نفر و بیماران بدحال نیز 21 نفر هستند که در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته با تلاش کادر درمانی تعداد 74 بیمار پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 48 هزار و 856 بیمار در بیمارستانها بستری شدند و 2 هزار و 810 نفر نیز بر اثر کرونا جان باختند.

ارداقیان یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون 142 هزار و 64 مورد و موارد محتمل و مشکوک نیز 23 هزار و 126 نفر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون بیش از 39 هزار و 611 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

95.87 درصد جمعیت بالای 12 سال استان واکسن زدند

ارداقیان تصریح کرد: تاکنون 95.87 درصد جمعیت بالای 12 سال استان نوبت اول، 87.55 درصد نوبت دوم و 38.6 درصد جمعیت نیز نوبت سوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: 11.84 درصد گروه سنی 5 تا 12 سال نیز نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ویروس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

صنعت واردات خودرو از چین به دلیل بسته شدن بنادر اسرائیل فلج شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی نوشت، شرایط فعلی در اسرائیل باعث شده است تا صادرات خودرو از چین به اسرائیل در سه ماهه اول از سال 2024 به شکل قابل توجهی فلج شود.

براساس گزارش‌های منابع رسمی، صادارت خودروهای هیبردی چینی به اسرائیل در سه ماهه اول از سال جاری میلادی 51 درصد کاهش یافته است، که در آمار صادارت گمرک چین به آن اشاره شده است.

براساس آمار منتشر شده، صادرات خودروهای هیبریدی از چین به اسرائیل در ماه مارس 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش یافت.

گفتنی است رسانه‌های عبری زبان، تاکنون بیش از یک گزارش از تاثیر اقدامات نیروهای مسلح یمن در فلج کردن اقتصاد اسرائیل منتشر کرده‌اند.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت