Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سومین شب سی‌و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان بخش‌های بزرگسالان یا بخش اصلی مسابقات و بخش‌های دانش‌آموزان و نابینایان در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شد.

یوسف الاسدی از کشور سوئد در بخش قرائت دانش آموزان، ابوبکر تشمالا از کنگو در بخش حفظ کل، عبدالله دوکاجی از نیجریه در بخش حفظ هفتمین دوره مسابقات دانش آموزی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین محمد عارف مولا از بنگلادش دررشته حفظ کل روشندلان تنها شرکت کننده پنجمین دوره مسابقات روشندلان جهان اسلام بود که شامگاه دیشب به ارائه محفوظاتش پرداخت.

محمد رفعه البنا از اندونزدی در رشته حفظ کل، سیدحجت ترحمی از ایران در رشته ترتیل، اویس احمدیان از افغانستان در رشته قرائت، مصطفی زاهد از مراکش در رشته ترتیل، حسن جبرئیل عمر از نیجر در رشته حفظ کل، حسین ابراهیم محمد از مصر در رشته ترتیل، یاس فضل جاسم از عراق در رشته قرائت، حسان محمود بکور از سوریه در رشته حفظ کل نیز در بخش اصلی بزرگسالان به رقابت پرداختند.

گفتنی است، مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران روزهای نهم تا چهاردهم اسفندماه با حضور ۶۲ شرکت‌کننده از ۲۹ کشور به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 5438132 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان نیجریه روشندلان محمد عارف تالار اندیشه حوزه هنری سوئد سوریه کنگو قرآن کریم قرآن مبعث فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی جهان اسلام ماه شعبان اعمال ماه های سال سوریه الجزایر مسابقات قرآنی تالار اندیشه حوزه هنری پیامبر اکرم ص دوره مسابقات رشته حفظ کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد