Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:34:46 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۳۸۷

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: آمریکا به دنبال بحران سازی به نفع منافع خود در منطقه است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در باره جنگ روسیه و اوکراین افزود: ایران مخالف جنگ در هر نقطه از جهان است و آمریکا و غربی‌ها عامل اصلی ایجاد بحران و موجب جنگ این دو کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حفظ بصیرت و تبعیت از فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مانع از آن شدند که استکبار جهانی و عوامل آنها به اهداف خصمانه خود دست یابند.

امام جمعه گناباد همچنین سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز  را گرامی داشت و گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشان در دفاع از میهن و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران و مقابله با گروهکهای تکفیری، خدمات رسانی در روستاها و مناطق محروم کشور دارد و جانبازان هم با وجود همه مشکلات پای دفاع از آرمانهای انقلاب ثابت قدم ایستاده اند.

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری افزود: با وجود افزایش تحریمهای اقتصادی دشمنان و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور خیران و مردم نوع دوست باید بیش از پیش در حمایت از مستمندان پیشقدم باشند.

تربت‌حیدریه- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: ما با جنگ در همه جهان مخالف هستیم و باد بدانیم که منشاء جنگ روسیه و اوکراین آمریکای جنایتکار و شیطنت غرب است.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: هر کس به غرب و آمریکا اعتماد کند باید از آنچه در اوکراین می گذرد عبرت بگیرد چون نتیجه اعتماد به آمریکا و غرب، نابودی است.

وی ادامه داد: امروز جهاد تبیین بهترین راه مقابله با تلاش دشمن علیه ماست زیرا دشمن به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و کم ارزش کردن دستاوردهای نظام اسلامی است و نخبگان و اندیشمندان کشور باید در این حوزه تلاش کنند.

سبزوار- امام جمعه موقت سبزوار هم گفت: زیاده خواهی استکبار، آمریکا و ناتو بحران  کنونی را در اوکراین ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اخباری در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: غرب و ناتو سیطره نفوذ خود را تا مرزهای کشورهای رقیب گسترش داده اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست، ادامه داد: مدعیان حقوق بشر در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران کجا بودند؟ هفت سال از تحمیل جنگ بر مردم مظلوم یمن می گذرد و هواپیماهای نظامی عربستان با چراغ سبز آمریکا، زنان و کودکان یمنی را به خاک و خون می کشانند.

امام جمعه موقت سبزوار گفت: وقایع کشور اوکراین باید عبرتی برای کشورهای منطقه باشد که بدانند غرب و آمریکا قابل اطمینان نیستند.

برچسب‌ها اوکراین جنگ سبزوار تربت حیدریه گناباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین جنگ سبزوار اوکراین جنگ سبزوار تربت حیدریه گناباد خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛

** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.
**نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

بیشتر بخوانید؛ مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.
** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.
** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.
** نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد