Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تفنگ اندونزی گفت: با شناختی که من از تیراندازان ایرانی و تیراندازان سایر کشورها دارم می‌توانم بگویم ایران یکی از مستعدترین تیم‌های تیراندازی دنیا را دارد.

ابراهیم اینانلو در خصوص مسابقات جام جهانی تیراندازی در مصر اظهار کرد: تیراندازان به دلیل کرونا بعد از المپیک یک وقفه و استراحت طولانی داشتند و حالا بعد از مدت‌ها این مسابقات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد فکر می‌کنم ۶۴ کشور حضور دارند که طی سال‌های اخیر کم‌نظیر است. شاید یکی از دلایل آن این باشد که مصر میزبان مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ هم (آخر مهر ۱۴۰۱) است. روی این حساب اکثر کشورهای قوی در این مسابقات حاضر شده اند. 

سرمربی تیم ملی تفنگ اندونزی در ادامه گفت: مجموعه ای هم که میزبان مسابقات ساخته، چیزی شبیه استادیوم آزادی است. سالن‌های بزرگ در یک مجموعه ورزشی ساخته شده است. سطح مسابقات هم خیلی خوب است و نتایج حدودا با المپیک برابری می‌کند. یعنی نفرات فینالیست رکوردشان با المپیک برابر است. این نشان می‌دهد که سطح رقابت‌ها خیلی بالا است. 

اینانلو در مورد نتایح ورزشکاران خود گفت: تاکنون که بخش بادی انجام شده نتایج خوبی گرفتیم. این مسابقات شاید دومین یا سومین مسابقه بزرگ من با ورزشکاران اندونزی است و می‌توانم بگویم نتایجش رضایت بخش بود. یکی از ورزشکارانم در تفنگ بادی مردان بین ۱۰۳ نفر با رکورد ۶۲۷ در رده ۲۲ قرار گرفت و تنها یک نمره با فینال اختلاف داشت. در ماده میکس هم ۱۳ شدیم که نتیجه خوبی است.

سرمربی تیم ملی اندونزی در ادامه گفت: تجربه خوبی بود و می‌توانم بگویم با ورزشکاران اندونزی در میانه راه هستیم. بعد از تمریناتی که در سال‌های قبل داشتیم حالا تکنیک و ریتم ورزشکاران بهتر شده است. اگر طبق برنامه‌ریزی پیش رویم در سال آینده کم کم رشد آنها بیشتر شده و رکوردهای بهتری خواهند داشت.

وی در خصوص غیبت تیم ملی تیراندازی ایران در این مسابقات گفت: متاسفانه آنطور که شنیدم کمی ویزا دیر صادر شده و آنها نتوانستند بلیط تهیه کنند. جای آنها در این مسابقات خالی است،  چون تیراندازان ایرانی توانایی آن را دارند که در اکثر رشته‌ها در فینال باشند. با پتانسیلی که ورزشکاران ایرانی دارند و شناختی که من از آنها دارم آنها می‌توانستند با چند مدال برگردند.


اینانلو افزود: اینکه آنها در این مسابقات حضور نداشتند شرایطشان را برای مسابقات بعدی سخت می‌کند. در تیراندازی ورزشکار به یک هماهنگی نیاز دارد که که معمولا در مسابقات ایجاد می‌شود. ورزشکار باید به آن خودباوری برسد که آن هم با حضور در مسابقات ایجاد می‌شود. هر چقدر فاصله میان مسابقات بیشتر شود شرایط برای آنها سخت تر می‌شود. 
 

مربی اسبق تیم ملی تفنگ ایران در پاسخ به این سوال که غیبت تیراندازان ایرانی در جام جهانی با توجه به کمبود فشنگ چه نتایجی دارد، گفت: کمبود فشنگ که همچنان ادامه دارد، با این قیمت ارز و دلار فکر می‌کنم مشکل ساچمه هم به وجود آمده باشد. قیمت ساچمه خیلی بالا رفته است. امیدوارم با حضور سردار قربانی‌ رییس جدید فدراسیون، از این مشکلات مقداری کاسته شود. با شناختی که من از ورزشکاران ایران و بقیه کشورها دارم ایران یکی از مستعدترین تیم‌های تیراندازی دنیا را دارد و در المپیک هم نشان دادند که می‌توانیم مدال کسب کنیم.

وی در خصوص رئیس جدید فدراسیون گفت: سردار قربانی‌ سالها رئیس هیات تیراندازی اصفهان بود و با تیراندازی آشنا است. خداراشکر از لحاظ موقعیتی هم جایگاه ویژه ای دارد و امیدوارم بتواند مثل سید مهدی هاشمی پیش رود. هاشمی توانست به لحاظ زیر ساختی کارهای عظیمی انجام دهد و امیدوارم سردار قربانی‌ هم آن راه را ادامه دهد. امیدوارم او بتواند تعدادی از مشکلات را حل کند تا ورزشکاران بتوانند به جایگاهی که لیاقتش را دارند برسند. من فکر می‌کنم در المپیک هم ورزشکاران دیگر هم توانایی داشتند که مدال بیشتری کسب کنند.

اینانلو گفت: امیدوارم سردار قربانی بتواند این مهم را انجام دهد و با چیدمان کادر فدراسیون و کادر فنی مناسب کمک کند تا فدراسیون به جایگاه اصلی‌اش برگردد. بازیکنان هم با تمرینات مناسب جایگاه های خوبی را در بازی‌های آسیایی بدست آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازان ایران سردار قربانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی

دختران کبدی کار قزوینی در اردوی تیم ملی جوانان

زهرا خدابنده لو و فاطمه دیال آبادی دو کبدی کار قزوینی به اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان دعوت شدند

این اردو از فردا تا ۱۹ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود



اسماعیل پور با کراپ تمدید کرد

احمد اسماعیل پور کاپیتان فصل گذشته کراپ با حضور در باشگاه کراپ قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد

اسماعیل پور سابقه بازی ملی و لیگ‌های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد



تجلیل وزیر ورزش و جوانان از سرمربی قزوینی

در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، از رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری و مهدی الفتی ملی پوش المپین ژیمناستیک کشور تجلیل شد



گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

محمد مهدی زارعی گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان دعوت شد

این اردو برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، ۱۶ تا ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی