Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران ناپولی از دنیله اورساتو دل خوشی ندارند

هواداران ناپولی از انتخاب داور بازی حساس تیم‌شان مقابل میلان اصلا راضی نیستند.

طرفداری | در هفته بیست و هشتم سری آ، تیم‌های ناپولی و میلان که در جدول سری آ اول و دوم هستند یک مسابقه حساس مقابل یک‌دیگر دارند. قضاوت این دیدار که می‌تواند در سرنوشت قهرمان اسکودتو تاثیرگذار باشد، به دنیله اورساتو داور 46 ساله و باتجربه فوتبال ایتالیا سپرده شده و پائولو والری هم مسئول بازبینی صحنه‌ها در اتاق VAR خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا، هواداران ناپولی از این انتخاب حسابی شاکی هستند و در فضای مجازی به انتصاب اورساتو و والری برای قضاوت این مسابقه واکنش‌هایی منفی نشان داده‌اند. هواداران ناپولی اعتقاد دارند دو داوری که در فصل 18-2017 اسکودتو را از این تیم گرفتند، نباید برای داوری مسابقه مهم مقابل میلان انتخاب می‌شدند.

ماجرا به آن‌جایی بر می‌گردد که در هفته‌های پایانی فصل 18-2017، ناپولی بالاتر از یوونتوس صدرنشین سری آ بود اما پیروزی 3-2 یووه در خانه اینتر، ورق را برگرداند. یوونتوس در سن سیرو 2-1 از اینتر عقب بود که میرالم پیانیچ در یک نبرد هوایی خشن روی رافینیا خطایی کرد که مستحق دریافت کارت زرد دوم بود. با این حال دنیله اورساتو، داور مسابقه به پیانیچ کارت زرد نداد و در نهایت، یوونتوس 3-2 کامبک زد. اورساتو بعدا اعتراف کرد که در قضاوت آن صحنه اشتباه کرده و از این بابت متاسف است. پائولو والری، داور VAR آن مسابقه هم نتوانست دخالتی کند زیرا طبق قوانین، VAR نمی‌تواند در کارت قرمز غیرمستقیم تصمیم گیرنده باشد.

مائوریتزیو ساری، سرمربی وقت ناپولی در یک نقل قول مشهور گفت بعد از دیدن آن مسابقه اینتر و یوونتوس، ما رقابت اسکودتو را در هتل باختیم. فردای آن روز، ناپولی با حساب سه بر صفر مقابل فیورنتینا شکست خورد و در نهایت یوونتوس قهرمان فصل 18-2017 سری آ شد. قضاوت دنیله اورساتو و پائولو والری در دیدار ناپولی و میلان که در کورس اسکودتو بسیار مهم است، هواداران ناپولی را به یاد خاطره تلخ آن فصل می‌اندازد.

یک‌شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران استادیوم دیگو مارادونای ناپولی، میزبان جدال مهم ناپولی و میلان است. 

اخبار داغ 

واکنش باشگاه پورتو به درخشش طارمی با زبان فارسی مصطفی آجورلو: استقلال مقصر است که خوب کار می کند و در صدر است واکنش تند آرتم زیوبا به صحبت های بازیکنان اوکراینی: با افتخار یک روس هستم ابراز علاقه کانر مک گرگور به خریدن باشگاه چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران ناپولی دنیله اورساتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری پس از کسب اسکودتو، روز یکشنبه در میلان رژه قهرمانی برگزار کردند. در حین جشن هواداران و بازیکنان تیم نتوانستند علیه میلان و بازیکنانش شعار ندهند. آنها بیشتر از همه به تئو هرناندز توهین کردند.

یکی از چشم‌گیرترین تصاویر این رویداد، مربوط به دنزل دامفریز، مدافع اینتر است که بنری را مربوط به بازی رایانه‌ای در دست دارد و ستاره میلان را به شکل یک سگ نشان داده است.

دامفریز با واکنش تند هواداران دیگر تیم‌ها مواجه و سپس اعلام شد که دادستانی ایتالیا پرونده‌ای را برای رسیدگی به اقداماتش باز کرده است. با این حال او در اینستاگرام عذرخواهی و اعتراف کرد که مرتکب اشتباه شده است.

علاوه‌بر بنر دامفریز، هواداران هم علیه هرناندز شعارهایی دادند که سری A به این شعارها به‌طور جداگانه رسیدگی کرده است. در حکمی که امروز به قهرمان سری A اعلام شد، آنها سه‌ هزار یورو جریمه شده‌اند.

طبق گفته رسانه‌های ایتالیایی، به‌زودی حکم دامفریز هم اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود او هم با جریمه مالی و احتمالا محرومیت مواجه شود.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!