Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@00:42:04 GMT

چگونه تماس های آیفون را ضبط کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۷۷۱

چگونه تماس های آیفون را ضبط کنیم؟

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛ از قبل باید بدانید که ضبط مکالمه تلفنی در دستگاه اندرویدی به طور کلی آسان‌تر است (و بسیاری از نکات زیر در اندروید نیز کار می‌کنند)، زیرا اپل ضبط تماس‌ها را برای آیفون غیرممکن می‌کند. اما دلیل خوبی وجود دارد که آیفون به شما اجازه ضبط تماس را نمی‌دهد. اپل از حریم خصوصی شما بسیار محافظت می‌کند و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به میکروفون شما را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در حالی که ضبط یک تماس تلفنی در آیفون انجام می‌شود، نیاز به راه‌حل‌های خلاقانه‌ای دارد.

اگر نیاز به دسترسی آسان به این موضوع دارید این مطلب را دنبال کنید، اگرچه به دو دستگاه نیاز دارید. در ابتدا، مکالمه خود را (در بلندگو) خواهید داشت. یک آیفون یا هر تلفن دیگری که دارای بلندگو باشد کار خواهد کرد. در دستگاه دوم، ضبط خواهید کرد. برای این کار، یک رایانه iPhone، iPod touch، iPad یا Mac کار خواهد کرد.

در اصل، شما می‌توانید با هر تلفنی با بلندگو تماس بگیرید و آن را در آیفون خود ضبط کنید. یا، تماس را در iPhone خود برقرار کنید و آن را در دستگاه دوم اپل ضبط کنید—همه از یک برنامه Voice Memos استفاده می‌کنند. همه چیز بستگی به دستگاه‌هایی دارد که به آنها دسترسی دارید.

برای دریافت کل مکالمه تلفنی خود، قبل از تماس شروع به ضبط کنید. مراحل زیر نحوه استفاده از آیفون برای ضبط تماس تلفنی بر روی بلندگو را توضیح می‌دهد. توجه داشته باشید که مراحل ممکن است بسته به مدل و iOS شما کمی متفاوت باشد.

۱. برنامه Voice Memos را در آیفون خود (یا هر دستگاه اپلی که برای ضبط استفاده می‌کنید) باز کنید.

۲. برای شروع ضبط، روی دکمه قرمز ضبط ضربه بزنید.

برنامه‌های ضبط تماس‌های تلفنی

به روش بلندگو، اگرچه آسان است، اما برای همه مناسب نیست. اگر دو دستگاه ندارید، احتمالاً بهترین گزینه برای شما نیست. دانستن نحوه ضبط تماس تلفنی در آیفون - بدون بلندگو - به آسانی دانلود برنامه ضبط مناسب است. بدون ترتیب خاصی، اینها برنامه‌هایی هستند که ما برای ضبط تماس‌های تلفنی در آیفون و دریافت بالاترین کیفیت صدا ترجیح می‌دهیم.

در کنار استفاده از دو دستگاه و تماس با بلندگو، Google Voice یکی از ساده‌ترین روش‌های ضبط تماس است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تلفن یا دستگاهی را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید و تماس دریافت کنید، انتخاب کنید. سپس به منوی تنظیمات بروید و تماس‌ها را انتخاب کنید. به سمت پایین به گزینه Incoming Call بروید، جایی که می‌توانید برای ضبط تماس‌های دریافتی جابجا شوید. هنگامی که همه در حال تماس هستند، به سادگی شماره چهار را روی صفحه کلید فشار دهید تا ضبط شروع شود. در پایان تماس دوباره شماره چهار را فشار دهید تا ضبط متوقف شود. پس از اتمام کار، ضبط تلفن شما در گزینه منوی ضبط شده نشان داده می‌شود.

این روش با برخی امتیازات اضافه می‌شود. اگر قبلاً حساب Google Voice خود را تنظیم نکرده‌اید، می‌توانید این کار را انجام دهید و همزمان یک شماره تلفن رایگان درخواست کنید. این مانند یک تلفن رایتر مجازی است. در همین حال، ضبط مکالمه آیفون به این روش رایگان و فوق العاده آسان است. یک نقطه ضعف: تشخیص نحوه ضبط تماس‌های خروجی دشوارتر است، اگرچه برنامه از آن پشتیبانی می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آیفون گوشی آیفون ترفند آیفون ضبط تماس تماس آیفون ضبط مکالمه تلفنی ضبط تماس برای ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه

رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر و رئیس جمهور مصر درباره آتش‌بس غزه تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر درباره تحولات نوار غزه گفت‌وگوی تلفنی کرد.

طبق گزارش رأی الیوم، امیر قطر و جو بایدن درباره تلاش‌های ۲ کشور برای رسیدن به یک توافق آتش‌بس فوری در نوار غزه گفت‌وگو کردند.

السیسی و بایدن نیز درباره آخرین تحولات مذاکرات کنونی و تلاش‌های مصر برای رسیدن به یک آتش‌بس در نوار غزه و معامله تبادل اسرا رایزنی کردند.

السیسی و بایدن بر خطر عملیات نظامی در شهر رفح و تأثیر آن بر بحران فاجعه بار انسانی در نوار غزه و امنیت و ثبات منطقه تاکید کردند.

السیسی بر لزوم ورود کافی کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد.

۲ طرف بر لزوم تلاش برای ممانعت از گسترش دایره جنگ و اهمیت راه حل ۲ دولت به عنوان تنها راه برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.

در این تماس تلفنی درباره شراکت استراتژیک بین مصر و آمریکا و ادامه فعالیت مشترک برای تقویت روابط دوجانبه گفت‌وگو شد.

به رغم هشدارهای بین‌المللی نسبت به پیامدهای فاجعه بار حمله به رفح به خاطر وجود ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آنجا، رژیم صهیونیستی همچنان بر حمله به رفح پافشاری می‌کند. مصر نگران این است که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی منجر به ورود آوارگان فلسطینی به خاک این کشور شود.

از چند ماه پیش مصر، قطر و آمریکا رهبری مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را بر عهده دارند اما به دلیل مخالفت تل‌آویو با خواسته حماس برای پایان جنگ و خارج کردن نیروهای خود از نوار غزه و بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال غزه نتیجه نداشته است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16