Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نمازجمعه ساری، اظهار کرد: این نهاد، عمل لطیف، ظریف و شریف را در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی به‌منظور تسهیل و ارائه خدمات به محرومان جامعه، گفت: گام بسیار مهمی است که این نهاد  طی ۴۵ روز کار یک ساله را انجام داد، استقرار امداد هوشمند برای تسهیل امور، کاهش بار مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای نیازمندان و حفظ کرامت و حرمت نیازمندان بوده که دیگر نیاز نیست خانواده‌ها به کمیته امداد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به مراجعه بیش از ۲۰۰ نفر روزهای سه‌شنبه در دفتر استان از روستاهای صعب‌العبور و دوردست، اضافه کرد: برای کاهش بار مراجعات و رفع نیازمندی‌ها امداد هوشمند بهترین سامانه‌ای است که کمیته امداد ایجاد کرده و فردا نیز باحضور رئیس‌جمهور در دفتر مرکزی به‌صورت رسمی پرده‌برداری خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: با استقرار این سامانه دیگر نیاز نیست افراد به کمیته امداد مراجعه کنند و با گوشی اندروید می‌توانند مشکلات خود را در سامانه ثبت کنند و کمیته امداد در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات را ارائه خواهد داد.

عالیشاه با بیان اینکه مراکز نیکوکاری یکی دیگر از خدمات خوب این نهاد بوده است، تصریح کرد: ۴۵۶ مرکز نیکوکاری در استان تاسیس کردیم ۱۲۵ مرکز تخصصی و بقیه عمومی است که کار کمیته امداد را در محلات در دستور کار دارند.

وی با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد در روز ۱۴ اسفند، بیان کرد: روز ترویج تسهیلات قرض‌الحسنه است و معتقد هستیم بحث اختصاص این تسهیلات باید گسترش یابد و کمیته امداد این زمینه را فراهم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی  مازندران با اعلام اینکه پشت نوبتی‌ها برام وام تا قبل از عید وام خود را بدون یک ریال کارمزد دریافت می‌کنند، اظهار کرد: اختصاص تسهیلات تا ۳۰ میلیون تومان با کارمزد  دو درصد در دستور کار قرار دارد.

این مسول به تحت پوشش قرار گرفتن ۸۰ هزار خانوار مازندرانی اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ یتیم، ۱۰هزار طرح محسنین، ۱۲هزار دانش‌آموز و یک‌هزار و ۶۰۰ دانشجو از خدمات این نهاد برخوردار می‌شوند.

عالیشاه ادامه داد: امسال ۱۱ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با اختصاص بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان برای جوانان و خانواده‌های مددجو و غیرمددجو ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و۳۰۰ مسکن برای نیازمندان در حال احداث بوده که نیازمند حمایت خیران است، اظهار کرد: به برکت این نظام، ولایت و شهدا همه چیز در این نظام داریم و آن کسی که بگوید نمی‌تواند و نمی‌شود ایمانش ضعیف است و در کمیته امداد شعار می‌توانیم و می‌شود در دستور کار قرار دارد و تمام امکانات برای مردم فراهم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اعلام اینکه در روزهای پایانی سال تا یک‌هزار و ۲۰۰ توزیع جهیزیه خواهیم داشت، افزود: امیدواریم با حمایت‌های خوب خیران بتوانیم خدمات خوبی در سال ۱۴۰۱ به نیازمندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد خدمت رسانی به نیازمندان کمک مؤمنانه ساخت مسکن محرومان توزیع جهیزیه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی دستور کار یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی