Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:23:41 GMT

اوکراین قربانی سیاست های مافیایی آمریکا شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۸۵۴

اوکراین قربانی سیاست های مافیایی آمریکا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آستارا با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، این ماه را همچون ما رجب مقدمه‌ای برای ماه مهمانی خدا؛ ماه مبارک رمضان دانست و نسبت به استفاده از لحظات این ماه و انس گرفتن با ادعیه و اذکار آن به خصوص صلوات شعبانیه توصیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آستارا به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید مبعث و چگونگی شکل گیری جنگ در منطقه به علت دخالت‌های آمریکایی‌ها در اوکراین در راه اندازی انقلاب‌های رنگی و مخملی و حضور دیپلمات‌های آمریکایی در تجمعات اعتراضی اوکراین پرداخت و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «جمهوری اسلامی خواستار پایان جنگ در اوکراین است.»

وی با اشاره به تعبیرات دقیق رهبری در مورد ماهیت آمریکا، آن را یک رژیم بحران ساز و بحران زیست خواند که برای بقای خود در دنیا بحران سازی می‌کند چرا که دوام حکومت ظالمانه خود را در وجود بحران در دیگر کشورها می بیند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه آمریکا یک رژیم مافیایی است که در همه عرصه‌ها اعم از سیاسی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی شبکه مافیایی پنهانی ایجاد کرده و بر اساس نقشه‌های پنهانی تلاش دارد دنیا را اداره کند و امروز هم کشور اوکراین قربانی سیاست‌های مافیایی آمریکا شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه سراسر کشور و اهمیت تحصیل علوم دینی توسط جوانان مستعد و توانمند، اظهار کرد: علمای دین در دوران غیبت راه نبوت و امامت را در هدایت جامعه بشری ادامه می‌دهند و این سعادت بزرگی است.

امام جمعه آستارا از اقدام جهادی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آستارا در اصلاح شبکه آبرسانی قبل از فرارسیدن فصل گرما و حضور در کنار کارگران این مجموعه در پروژه عمرانی تا پاسی از شب تشکر و قدردانی کرد و افزود: همانطور که وعده داده بودم مدیران موفق را در تریبون نماز جمعه تشویق خواهم کرد تا به عنوان الگوی شایسته به دیگر مدیران معرفی شوند.

حجت الاسلام باقری در ادامه با گلایه از عده‌ای که با ایجاد فضای روانی در سطح شهرستان سعی دارند خود به عنوان مسئول آینده معرفی کنند، گفت: شرط لازم برای سپردن مسئولیت‌ها باید شایستگی‌های فردی و مدیریتی باشد و ملاک عزل و نصب‌ها باید شایسته سالاری باشد نه فعالیت در ستادهای انتخاباتی.

کد خبر 5438370

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد جواد باقری امام جمعه آستارا جنگ اوکراین ایالات متحده امریکا بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، استولتنبرگ، دبیرکل ناتو با بیان اینکه کشورهای عضو این سازمان در ماه‌های گذشته به وعده‌های خود برای کمک نظامی به اوکراین عمل نکرده‌اند، گفت که جریان ارسال تسلیحات و مهمات به اوکراین به زودی افزایش خواهد یافت.

دبیرکل ناتو روز دوشنبه ۲۹ آوریل در سفری اعلام نشده به کی‌یف با زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین دیدار کرد.

سفر روز دوشنبه استولتنبرگ به اوکراین، سومین سفر او به این کشور از زمان حمله نظامی روسیه در فوریه ۲۰۲۲ میلادی است. این سفر در زمانی انجام شده که اوکراین در میدان نبرد با دشواری مواجه است.

استولتنبرگ در قطاری که او را به کی‌یف می‌برد، گفت که در ماه‌های گذشته، متحدان ناتو آنچه را که وعده داده شده بود، انجام ندادند.

او گفت: «آمریکا ۶ ماه وقت صرف کرد تا بسته کمکی خود به اوکراین را تصویب کند و متحدان اروپایی مهماتی را که ما وعده داده بودیم، تحویل نداده‌اند. اما اکنون مطمئن هستم که همه چیز تغییر خواهد کرد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد