Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:03:08 GMT

هوای ۵ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۹۱۶

هوای ۵ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در چند ساعت اخیر از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه، گرد و غبار به هفت ایستگاه پایش کیفی هوا رسیده است.

وی افزود: کیفیت هوای هیچیک از ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه مطلوب نیست و در پنج ایستگاه وضعیت خطرناک و بحرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه، عدد شاخص کیفیت هوا لحظه‌ای در ایستگاه کرمانشاه شهرداری مرکزی، کرمانشاه زیبا پارک، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، کنگاور و اسلام آبادغرب ۵۰۰ است.

جلیلیان بیان کرد: عدد شاخص کیفیت هوا در ایستگاه پاوه فرمانداری ۱۱۳ و در ناسالم برای افراد حساس و ایستگاه کنگاور ۲۳۵ و در حالت بسیار ناسالم قرار دارد که توصیه می‌شود افراد از انجام فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

وی با اشاره به عدد استاندارد شاخص کیفیت هوا افزود: عدد استاندارد برای کیفیت هوا ۱۰۰ بوده که با توجه به اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه هیچکدام از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا شرایط استاندارد را گزارش نکرده‌اند.

کد خبر 5438320

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کنگاور اسلام آباد غرب سرپل ذهاب قصرشیرین گرد و غبار گرد و خاک آلودگی هوا بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی مسکن هوا در استان کرمانشاه ایستگاه های پایش کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق