Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:45:18 GMT

موضوع صریح و همیشگی ایران حل مشکلات از راه مذاکرات است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۹۸۱

موضوع صریح و همیشگی ایران حل مشکلات از راه مذاکرات است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز این هفته اظهار کرد: ایران خواهان توقف جنگ کنونی بوده و این موضع منطقی، حکیمانه، صحیح و سالم درباره جنگ در اکراین است.

امام جمعه خرمشهر بر لزوم توجه به ریشه‌های آغاز این جنگ تاکید کرد و گفت: یکی از محورهای ریشه بحران اکراین رژیم بحران ساز آمریکاست، رژیمی که حیات و ارتزاق آن از بحران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از جمله علل شکل‌گیری درگیری در اکراین این است که با مداخله آمریکا معاهدات و توافقنامه‌ها با روسیه زیر پا گذاشته شد و اقدامات عملی انجام دادند.

حجت الاسلام عادل پور، فریاد حقوق بشری در جنگ اکراین و سکوت در مقابل جنگ در دیگر مناطق همچون عراق، لیبی، افغانستان، و فلسطین را مصداق نفاق دانست و عبرت گرفتن از این اتفاق را یک ضرورت اعلام کرد.

وی بیان کرد: باید از اتفاقات اخیر عبرت گرفت و عبرت این است که نباید به آمریکا اعتماد کرد و باید قدرتمند بود و تقویت مردم یکی از مؤلفه‌های جدی تقویت قدرت یک کشور است.

امام جمعه خرمشهر در ادامه با اشاره به روز «جانباز» عملکرد سپاه پاسداران در در چهار دهه اخیر را معنویت، شهادت طلبی، ایثارگری، ولایت پذیری و عشق به ولایت و مردمی بودم سپاه پاسداران دانست و افزود: باید از این روحیه ولایی و مردمی صیانت کرد.

حجت الاسلام عادل پور به مشکلات شهری خرمشهر پرداخت و از بی‌ثباتی مدیریت در این شهر به عنوان عامل رنج و آسیب به منافع مردم یاد کرد.

وی گفت: شهرستان خرمشهر از بی ثباتی مدیریتی رنج می‌برد که نمونه آن در شبکه بهداشت است که ظرف سه سال اخیر چهار مسئول تغییر کرده که ناشی از نگرش سیاسی است.

امام جمعه خرمشهر در ادامه تغییرات مکرر گزینه‌های تصدی سمت شهردار در این شهرستان را نمونه‌ای دیگر از نبود ثبات در بدنه مدیریتی شهرستان دانست و اقدام شورای شهر در عزل شهردار را خطای راهبری خواند.

وی گفت: شورای شهر دچار خطاهای راهبردی می‌شود و این بی دقتی است و منشأ آنها مشورت نکردن و نبود استقلال و تعارض منافع است.

اینکه اگر شهردار کارآمد نبود چرا شورا آن را انتخاب کرد؟ شورای شهر وقتی وضعیت حقوق‌ها و مسائل عمرانی در شهرداری خرمشهر قدری سامان یافته چرا در پایان سال دست به این اقدام زد؟ آیا احراز محل سکونت را نمی‌شد با دادن مهلت رفع کرد؟ سوالات مطرح شده از سوی خطیب جمعه خرمشهر در خطبه‌های نماز جمعه بود.

حجت الاسلام عادل پور خطاب به شورای شهر گفت: من از جانب مردم اعلام می‌کنم که شورای شهر باید خود را اصلاح کند.

کد خبر 5438381

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه خرمشهر جنگ اوکراین مذاکرات صلح بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی مبعث گردشگری اردبیل شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی مسکن جمعه خرمشهر حجت الاسلام شورای شهر عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ عباس صوفی، نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای شورای روستاها، معتمدین و اعضا شورای بخش سنگستان اظهار کرد:‌ در چهار سال آینده به‌هیچ‌عنوان از مشکلات غافل نخواهیم بود؛ اما از سیاه‌نمایی‌ها نیز باید جلوگیری کرد. هر روستایی مشکل ویژه خود را دارد و با برنامه راهبردی باید در حد امکان به این معضلات رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دهستان سنگستان به لحاظ نزدیکی به شهر مزایا و معایب مختلفی دارد، عنوان کرد: اعتقاد دارم با هم‌افزایی و هم‌فکری با دهیاران و شورای روستا که در حقیقت نمایندگان مردم هستند، باید به مشکلات غلبه کنیم. در چهار سال پیش‌رو اختلافی بین نمایندگان وجود نخواهد داشت و با کنار گذاشتن منیت‌ها، ضمن تعامل با دکتر حاجی‌بابایی تنها به فکر مردم خواهیم بود.

نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس ادامه داد: معیشت مردم، مشکلات اقتصادی و موضوعات زیرساختی مانند فاضلاب و راه در اولویت کاری روستا‌ها قرار دارد و مهم این است که بعد از چهار سال مردم به این باور برسند که نمایندگان از هیچ تلاشی برای حل مشکلات دریغ نکردند.

صوفی مطرح کرد: برنامه ما ارتباط تنگاتنگ با دهیاران و شورای روستاهاست تا مشکلات را ریزبینانه بررسی کنیم. قرار است برای بررسی مشکلات روستاها، تیمی متخصص و باتجربه را در نظر بگیریم تا با ایجاد سند اختصاصی برای هر روستا، مشکلات را حل کنند. وظیفه داریم در تک‌تک روستا‌ها با معتمدین جلسه برگزار کنیم که این موضوع قطع به یقین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات